X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 بهمن 1394, 10:20
کد خبر: 14532
خبرنگار: khani
نظرات: 0

قدردانی سایت فیلم ناصر حجازی از باشگاه سپاهان

قدردانی سایت فیلم ناصر حجازی از باشگاه سپاهان قدردانی سایت فیلم ناصر حجازی از باشگاه سپاهان
سایت رسمی فیلم من ناصر حجازی هستم با انتشار مطلبی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به جهت همکاری در اکران های این فیلم در اصفهان قدردانی کرد.

به گزارش طوفان زرد وبه نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، در مطلب سایت رسمی فیلم من ناصر حجازی هستم آمده است:

عصر دوشنبه فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " در سینما سوره اصفهان نمایش داده شد که با استقبال بسیار خوب مردم این شهر همراه بود.

این اکران که پس از نمایش آن ، با نشست نقد وبررسی توسط امیر رفیعی تهیه کننده و نیما طباطبایی کارگردان فیلم و حاضرین در سالن همراه بود ، مهمانان ویژه ای نیز داشت .
آقایان : محمد برزمهری ، رسول کربکندی ، منصور ابراهیم زاده و کریم قنبری در کنار دیگر پیشکسوتان باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان از جمله آقایان : یزدخواستی ، فولادگر ، لسان فولادی ، کشانی ، قاسم زاده و ...همراه با برخی از مدیران و هواداران این باشگاه از جمله حاضرین در سالن بودند که به تماشای " من ناصر حجازی هستم ... " نشستند که البته قبل از آغاز نشست نقد وبررسی ، برخی از آنها ضمن عرض تسلیت از بابت درگذشت زنده یادان همایون بهزادی و رضا احدی ، از خاطرات خودبا جناب آقای ناصر حجازی و شخصیت ایشان سخن گفتند.
در اینجا لازم است ضمن قدردانی از جناب آقای مهدی تاج رییس محترم سازمان لیگ بابت هماهنگی های اولیه ، تشکر ویژه ای از جناب آقای اصغر باقریان مدیر عامل محترم باشگاه سپاهان داشته باشیم که شرایط لازم را برای حضور افراد اشاره شده و اطلاع رسانی به مردم شهر تاریخی اصفهان ایجاد کردند.
ضمن آنکه بایستی از مرتضی رمضانی مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان اصفهان که تلاش بسیاری در باشکوه برگزار شدن مراسم داشتند نیز قدردانی کنیم.
قرار است حمایت و همراهی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان که قبل تر ناصر حجازی را به عنوان سرمربی و سعید رمضانی داماد ایشان را به عنوان بازیکن در تیم خود داشته است ، در دیگر اکران های " من ناصر حجازی هستم ... " در شهر اصفهان ادامه داشته باشد.
قدردانی سایت فیلم ناصر حجازی از باشگاه سپاهان


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها