X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 اسفند 1391, 19:35
کد خبر: 1475
خبرنگار: sharif
نظرات: 0

ابراهیمی: در بازی با تراکتور قرار نیست کسی را مهار کنیم

ابراهیمی: در بازی با تراکتور قرار نیست کسی را مهار کنیم ابراهیمی: در بازی با تراکتور قرار نیست کسی را مهار کنیم
امید ابراهیمی در گفتگو با ایمنا، در ارتباط با بازی حساس برابر تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به هر حال همیشه بازی با تراکتورسازی بازی سختی است اما این بار ما این بازی را سخت نمی‌کنیم و با هدف کسب سه امتیاز بازی به تبریز می‌رویم. ما در کورس قهرمانی هستیم و باید کمترین اشتباه را مرتکب شویم.
زمانی که از ابراهیمی در خصوص مهار سیدصالحی که در بازی رفت دو گل زد و از آمادگی مطلوبی نیز برخوردار است پرسیدیم گفت: ما قرار نیست کسی را مهار کنیم، اگر قرار باشد کسی، کسی را مهار کند آن تیم حریف است که باید ما را مهار کند و ما بازی خودمان را می‌کنیم زیرا هرکس وظیفه خاص خودش را دارد و بحث مهار کردن کسی در میان نیست.
وی همچنین با بیان اینکه تا هفته پایانی تکلیف قهرمانی مشخص نمی‌شود تصریح کرد: در بازی‌های پیش رو هر اتفاقی رخ بدهد قهرمان مشخص نمی‌شود زیرا فوتبال غیر قابل پیش بینی است و هیچ چیز غیر ممکن نیست. بارها در فوتبال اتفاقاتی افتاده است که هیچ‌کس آن را پیش بینی نمی‌کرده است و در لیگ امسال نیز تا هفته آخر قهرمان مشخص نمی‌شود.
ابراهیمی در خصوص شکست سپاهان برابر الغرافه اظهار داشت: در آن بازی می‌توانستیم برد خوبی را بدست آوریم، ما بازی را در نیمه اول خوب آغاز کردیم و چند موقعیت خوب نیز داشتیم اما در نیمه دوم داور تمرکز تیم ما را بهم ریخت و اعصاب بازیکنان ما را خرد کرد تا در پایان نیز بازی را واگذار کنیم.
وی در ارتباط با ادامه راه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به عنوان تیم نخست نیز بیان داشت: ما اگر خودمان باشیم و بازی خوب خودمان را به نمایش بگذاریم مشکلی بابت صعود نداریم. جای جبران وجود دارد و ما اگر بازی بعدی با الاهلی که در اصفهان است را ببریم در ادامه مشکلی نخواهیم داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها