X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 فروردین 1395, 22:06
کد خبر: 16406
خبرنگار: khani
نظرات: 12

درگیری لفظی هواداران خشمگین با باقریان

تماشاگران سپاهان جلوی خودروی مدیرعامل را گرفتند

تماشاگران سپاهان جلوی خودروی مدیرعامل را گرفتند تماشاگران سپاهان جلوی خودروی مدیرعامل را گرفتند
پس از تساوی پرحاشیه سپاهان و ملوان، تماشاگران اصفهانی جلوی خودروی مدیرعامل باشگاه سپاهان را گرفتند تا از وی توضیح بخواهند که این اتفاق در نهایت به درگیری و جنجال کشیده شد.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید و هواداران سپاهان به شدت از این نتیجه ناراحت بودند.

پس از پایان این دیدار هواداران معترض که بیرون از ورزشگاه تجمع کرده بودند، مقابل خودروی اصغر باقریان، مدیرعامل این باشگاه را گرفتند. پس از این اتفاق، وی از خودروی خود پیاده شد و شروع به صحبت با تماشاگران سپاهان کرد، اما در نهایت نتوانست این تماشاگران را راضی کند.

بعد از این موضوع، به دلیل عصبانیت تماشاگران، صدای برخی از آنها مقابل مدیرعامل باشگاه اصفهانی بالا رفت و این اتفاق به درگیری لفظی و جنجال منجر شد.

این تماشاگران تیم اصفهانی که با حرف‌های باقریان قانع نشده بودند، شروع به شعار دادن علیه وی کردند و درگیری لفظی بین آنها شدت گرفت. در این بین باقریان با وساطت برخی از اعضای باشگاه سوار بر خودروی خود شده و محل را ترک کرد.

به گزارش تسنیم، سپاهان که در این فصل با کسب نتایج ضعیف در زمره تیم‌های پایین جدولی قرار گرفته، امروز در نخستین دیدار لیگ برتری خود در سال 95 با گلی که در دقیقه 95 دریافت کرد نتیجه برد را با تساوی مقابل ملوان عوض کرد و همچنان ناکام باقی ماند تا این نتیجه هواداران را بیش از پیش عصبانی کند.

تصاویر از ایمنا
تماشاگران سپاهان جلوی خودروی مدیرعامل را گرفتند


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها