X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 فروردین 1395, 15:37
کد خبر: 16591
خبرنگار: khani
نظرات: 15

نمی توانم دپرس باشم

استیماچ:پشت لبخندهای من چهره ای جدی وجوددارد

استیماچ:پشت لبخندهای من چهره ای جدی وجوددارد استیماچ:پشت لبخندهای من چهره ای جدی وجوددارد
سرمربی تیم سپاهان گفت:آماده ایم بهترین بازی را مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ ،ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار داشت:این بازی از آن دسته مسابقاتی است که لزومی ندارد بازیکنان را تحریک کنیم زیرا خود می دانند بازی حساسی است و باید بهترین عملکردشان را نشان بدهند.به دنبال این هستیم بازی جذابی را به نمایش بگذاریم.فکر نمی کنم جایگاه دو تیم تاثیر در بازی داشته باشد.آماده ایم بهترین بازی را مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.
وی درباره درگیری با نویدکیا در تمرین روز پنجشنبه تصریح کرد: نمیدانم در جراید چه چیزی نوشته شده اما تمام تمرکز من روی بازی فرداست. محرم کاپیتان تیم ماست و برای او احترام قائلم. بعضی مسائل را نمی توان بیان کرد زیرا ربطی به بازی فردا ندارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا نویدکیا از لبخندزدن او ناراحت شده است، گفت: مسلما واقعیت هایی وجود دارد اما این کنفرانس به این دلیل برگزار شده که ما درباره بازی فردا صحبت کنیم.
استیماچ در پاسخ به این پرسش که گفته می شود بازیکنانی مانند هادی عقیلی، خلعتبری و محرم نویدکیا رفتار خوبی با وی ندارند خاطرنشان کرد: باز هم تکرار می کنم این سوال ها ربطی به بازی فردا ندارد و چون این گونه است هرکدام از شما در این باره سوال هایی بپرسید پاسخ نخواهم داد. بهتر است هر یک سوال دارید از من درخواست مصاحبه کنید تا بعدا به سوالات شما پاسخ دهم.
وی درباره اینکه اولتیماتومی به او دادئه شده است که اگر بازی فردا را با موفقیت پشت سر نگذارد گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه می تواند سهمیه کسب کند یا خیر گفت: واقعیت این است که هر امتیازی را می توان کسب کرد. من مطمئن هستم به عنوان سرمربی انتظار دارم که امتیازات بیشتری را تا آخر فصل کسب کنیم. اگر بخواهم به بازی های گذشته نگاه کنم بازی های ما اصولا سه قسمت داشته. اگر قبول کنید ما در هر بازی موقعیت های خوبی داشتیم. اما متاسفانه فوروارد های ما مقابل دروازه حریف و مدافعان ما در مقابل دروازه خودی عملکرد خوبی نداشتند. اشتباهات بزرگ داوری علیه ما که با توجه به نظر کارشناسان براساس واقعیت است حداقل 12 امتیاز را از ما گرفته است. در بازی با لوکوموتیو هم گل سالم ما آفساید اعلام شد. اگر بخواهیم در بازی فردا پیروز شویم باید دقت مان را روی دروازه حریف بیشتر کنیم و تلاش کنیم اشتباهاتی که در بازی های قبلی مقابل دروازه خودمان داشتیم انجام ندهیم.
استیماچ افزود: ما هنوز شانس داریم برای کسب سهمیه. وظیفه ورزشکار این است که همیشه امیدوار باشد.
وی درباره اینکه آیا مسائل غیرفنی در عدم نتیجه گیری سپاهان دخیل بوده است خاطرنشان کرد: یکی از همان مسائلی که به این کنفرانس ارتباطی ندارد همین موضوع است و دوست ندارم درباره عدم نتیجه گیری بهانه جویی کنم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که او قرار بود برای هدایت استقلال به ایران بیاید و این موضوع چقدر در بازی فردا تاثیرگذار خواهد بود تاکید کرد: روزگار همین است. اما من در بازی فردا تمام تلاشم را انجام می دهم تا سپاهان موفق باشد.
استیماچ درباره محرومان و مصدومان تیمش اظهار داشت: وریا غفوری مصدوم است. محرم نویدکیا نیز از یک ماه پیش مصدوم است.
آیا به برانکو قول می دهید که از استقلال امتیاز بگیرید و به او کمک کنید گفت: به او قولی نمی دهم. وظیفه من این است که از تیم خودم دفاع کنم و امیدوارم آخر فصل تیمی که قوی تر است قهرمان شود.
استیماچ درباره اینکه چه تیمی قهرمان خواهد شد اذعان داشت: جواب دادن به این سوال سخت است. لیگ امسال خیلی غیرقابل پیش بینی است. برخی تیم ها امتیازات خوبی را از دست دادند. در برنامه بازی های باقیمانده استقلال سخت ترین بازی ها را در پیش دارد. اما همه اینها به بازیکنان بستگی دارد که چگونه ظاهر شوند و شخصیت قهرمانی داشته باشند.
وی درباره اینکه آیا اگر فردا بازی را ببرید لبخند خواهید زد گفت: من همیشه سعی می کنم مثبت اندیش باشم و به عنوان یک مربی حق ندارم که دپرس شوم. وظیفه ام این است روحیه خوبم را به بازیکنان منتقل کنم اما چون سوال کردید باید بگویم که پشت این لبخند یک چهره خیلی جدی وجود دارد. اگر ببازیم مسلما ناراحت خواهم شد. اما اگر ناراحت هم باشم باید این ناراحتی را خیلی زود به امید تبدیل کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها