X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 فروردین 1395, 17:33
کد خبر: 16611
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 6

در آستانه دیدار حساس با استقلال

یادداشت طوفان زرد در خصوص حواشی اخیر اردوی سپاهان

یادداشت طوفان زرد در خصوص حواشی اخیر اردوی سپاهان یادداشت طوفان زرد در خصوص حواشی اخیر اردوی سپاهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد در حالی که در آستانه ورود به ششمین سال از فعالیت رسانه ای در حوزه هواداری سپاهان هستیم حتی بازهم در زمان وقوع حواشی با سردرگمی بزرگی روبرو خواهیم شد. سردرگرمی و ابهامات ناشی از مخابره خبر های ناراحت کننده و حاشیه ای باشگاه سپاهان و متهم شدن به حاشیه سازی از سوی برخی بزرگواران(!)، و یا عدم مخابره آن ها ومتهم شدن به حفظ منافع و کوتاهی در رسالت خبری از سوی برخی بزرگواران دیگر(!)
از این رو لازم میدانیم پس از ساعاتی از منتشر شدن خبرهایی در اردوی زردپوشان آن هم آستانه دیدار مهم در مقابل استقلال تهران، تنها به بازنشر این حواشی از سوی رسانه های ملی ورزش اکتفا نموده و قضاوت را بر عهده مخاطبین محترم خود گذاریم:
لذا پایگاه خبری طوفان زرد هیچ مسئولیتی در قبال اخبار ذیل ندارد و امیدوار است هرگونه سو برداشت از محتوای ارائه شده به سمت درستی سوق داده شود:

سایت ورزشی برنامه نود:
درگیری در اردوی سپاهان/ نویدکیا: نمی گذارم تیم با این ترکیب به زمین برود!

وبسایت رسمی برنامه نود - در فاصله چندساعت مانده تا بازی سپاهان مقابل استقلال، محرم نویدکیا در اقدامی جنجالی با رد تصمیم استیماچ اعلام کرد اجازه نمیدهد تیمش با ترکیب مدنظر سرمربی به زمین برود.
به گزارش وب سایت نود و به نقل از کاپ، محرم نویدکیا به صورت آشکارا با تصمیم ایگور استیماچ مخالفت کرد.
روز پنجشنبه بود که محرم نویدکیا در جریان تمرین تیم سپاهان با صدایی بلند و رسا به سرمربی این تیم گفت نتایج سپاهان خجالت آور است و تو حق خندیدن در این وضعیت را نداری.
اما رفتارهای حاشیه ساز این بازیکن گویا تمامی ندارد تا جایی که امروز و در فاصله چند ساعت مانده به بازی مهم این تیم برابر استقلال، نویدکیا پس از اطلاع از ترکیب ۱۱ نفره مدنظر استیماچ در حضور مدیرعامل، مربیان و همه بازیکنان صراحتا اظهار داشت من اجازه نمی دهم سپاهان با این ترکیب به میدان برود. او ضمن اعتراض شدید به این مهم، به مسئولان تیم اعلام کرد یا همین حالا مرا اخراج کنید یا نمی گذارم تیم با این ارنج وارد زمین شود.

سایت ورزش سه:
این فصل برای من تمام شد / نویدکیا: با تیم به استادیوم هم نمی‌روم

کاپیتان سپاهان اعلام کرد که برای تماشای بازی استقلال حتی به استادیوم هم نخواهد رفت.
به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا که مدت‌ها با ایگور استیماچ سرمربی سپاهان مشکل دارد، امروز با لباس شخصی در جلسه فنی پیش از بازی با استقلال شرکت کرد و البته خیلی زودتر از سایر بازیکنان محل جلسه را ترک کرد.
زمانی که او از جلسه خارج می‌شد کسانی که در لای هتل بودند جویای احوال او شدند که این بازیکن گفت: ما دیگر پیرمرد شدیم و بهتر است در این بازی حضور نداشته باشیم. من امروز برای تماشای بازی حتی به استادیوم نمی‌روم و در هتل می‌مانم.
او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش را در بازی با استقلال همراهی نمی‌کند هم گفت: این موضوع به خاطر مشکلاتی است که با مدیران و کادرفنی تیم دارم، این فصل دیگر برای من تمام شده و ببینید در آینده خدا چه می‌خواهد.

سایت کاپ:
درگیری دراردوی سپاهان/نویدکیا:نمی گذارم تیم با این ترکیب به زمین برود!

کاپیتان سپاهان در تمرین امروز این تیم بار دیگر با سرمربی کروات زردپوشان درگیر شد.
به گزارش کاپ، محرم نویدکیا به صورت آشکارا با تصمیم ایگور استیماچ مخالفت کرد.
روز پنجشنبه بود که محرم نویدکیا در جریان تمرین تیم سپاهان با صدایی بلند و رسا به سرمربی این تیم گفت نتایج سپاهان خجالت آور است و تو حق خندیدن در این وضعیت را نداری.
امروز و چند ساعت مانده به بازی مهم این تیم برابر استقلال،اما نویدکیا پس از اطلاع از ترکیب 11 نفره مورد نظر استیماچ در حضور مدیرعامل، مربیان و همه بازیکنان صراحتا اظهار داشت من اجازه نمی دهم سپاهان با این ترکیب به میدان برود یا همین حالا مرا اخراج کنید یا نمی گذارم تیم با این ارنج وارد زمین شود.
سه روز قبل نیز خیلی ها تلاش کردند خبر کاپ، را تکذیب کنند اما خبر آنقدر دقیق بود که مسوولان و سرمربی سپاهان به صورت غیر شفاف آن را تایید هم کردند.
چه بسا از حالا نیز به دنبال تکذیب این خبر باشند.تا ساعاتی دیگر می توان به ارنج مورد نظر استیماچ و البته ترکیب مورد نظر محرم نویدکیا پی برد.

سایت ورزش سه:
جلسه شبانه کاپیتان با بازیکنان سپاهانئ/ نویدکیا به استیماچ: من سرمربی می‌شوم!

محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان شب گذشته جلسه‌ای را با بازیکنان سپاهان برگزار کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، نوید کیا در جلسه دیشب به بازیکنان اعلام کرده که تیم امروز با ترکیب مدنظر او به میدان خواهد رفت. این درحالی است که ایگور استیماچ کروات سرمربی حال حاضر این تیم است.
نویدکیا دیروز همچنین به استیماچ اعلام کرده بود سرمربی تیم خواهد شد و او از این به بعد مشاور فنی‌اش خواهد بود!
باید منتظر شروع بازی حساس استقلال - سپاهان بود و در نهایت سرمربی امروز تیم را مشاهده کرد. گفته شده شرایط درونی تیم از دیشب تا امروز کاملاً متشنج بوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها