X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 فروردین 1395, 14:50
کد خبر: 16646
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 20

نويدكيا راه را اشتباه مى‌رود/ اسطوره بمان آقاى كاپيتان

فوتبال اصفهان حالا حالاها به اعتبار محرم نياز دارد

فوتبال اصفهان حالا حالاها به اعتبار محرم نياز دارد فوتبال اصفهان حالا حالاها به اعتبار محرم نياز دارد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از خبرگزارى ايمنا، سپاهان اسف‌بارترين روزهاى تاريخ خود را پشت سر می‌گذارد، اسف‌بار به اندازه فقط يک برد در ١٤ بازى اخير ليگ، به اندازه يازدهمى در جدول و به اندازه حذف محتمل از مرحله گروهى ليگ قهرمانان آسيا.
عملکرد ضعيف ايگور استيماچ از زمان هدايت سپاهان بر کسى پوشيده نيست، او که در همه تيم‌هاى قبلی‌اش کارنامه‌اى جز شکست نداشت در سپاهان هم روند قبلى‌اش را ادامه داد تا طلايى‌پوشان يک ماه مانده به پايان فصل از همه چيز نااميد شوند.

در اين ميان اما محرم نويدکيا که به گفته برخی بازیکنان باتجربه سپاهان نيتى جز کمک به سپاهان ندارد و هم‌تیمی‌هایش می‌گویند هيچ کس به اندازه او دلش به حال اين تيم نمى‌سوزد بدون توجه به وظايف تعريف شده يک بازيکن، بدون توجه به رابطه بين بازيکن و مربى، بدون توجه به آنچه رسانه‌ها از او انتظار دارند و بدون توجه به اعتبار بى‌نظيرش، شخصاً استيماچ را مورد مواخذه قرار مى‌دهد و شمشير را براى نفر اول تيم از رو می‌کشد. به واقع محرمى که اين فصل ديده‌ايم فرسنگ‌ها با آن پسر معصومى که در فصل‌هاى ابتدايى حضورش در سپاهان بازوبند بر دستش بسته شد فاصله دارد.

به نظر می‌رسد محرم از واکنش‌هاى اخيرش نيت خيرى داشته است اما او بايد بداند راه مقابله اين نيست و اولين نفرى که در اين راه ضربه مى‌خورد نه استيماچ، بلکه محرم نويدکياست. او که اصلاً از لحاظ رسانه‌اى حرفه‌اى عمل نمى‌کند و هنر استفاده از رسانه را ندارد بايد سنجيده‌تر گام بردارد و بداند فوتبال اصفهان حالا حالاها به اعتبار محرم نويدکيا نياز دارد.
محرم بیش از يک دهه در فوتبال ايران با عزت و احترام تمام، افتخار، اعتبار و آبرو کسب کرد اما ادامه اين راه ضررى به اندازه زير سوال بردن همه اعتبار و آبرويش در فوتبال ايران دارد. ضررى به اندازه بدنام شدن اسطوره سپاهان و فوتبال اصفهان. خصوصاً وقتى مى‌داند افرادى براى خراب کردن چهره‌اش در رسانه‌ها، آماده و حاضر نشسته‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها