X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اردیبهشت 1395, 13:16
کد خبر: 16804
خبرنگار: sepehrdad
نظرات: 42

استیماچ ثابت کرد چه برخی باشند و چه نباشند، حرفی برای گفتن ندارد

همه چیز تمام شد، خداحافظ مرد کروات!

همه چیز تمام شد، خداحافظ مرد کروات! همه چیز تمام شد، خداحافظ مرد کروات!
سپاهان، باشگاه موفق اصفهانی در یک دهه اخیر فوتبال ایران ، اما این روزها شیر ایرانی حال و روز خوبی ندارد و در یکسال اخیر افتی فاحش را تجربه می کند افتی که باید دلایل آنرا در اتفاقات دو فصل اخیر بخصوص فصل اخیر جستجو کرد.
بی شک تغییرات زیاد در سطح مدیریت باشگاه، عدم ثبات بر روی نیمکت و سو مدیریت در تصمیم گیری های خرد و کلان باشگاه بوده که امروز کارد را به استخوان بسیاری از هواداران دلسوز سپاهان رسانده است.
شاید از همان ابتدای فصل هم تشخیص اوضاع غیر طبیعی سپاهان کار چندان سختی نبود.
فصل با چند برد برای سپاهان آغاز شد اما به ناگاه اوضاع تغییر کرد و تیره روزی های شیر بزرگ آغاز شد این اوضاع ادامه پیدا کرد تا به اخراج حسین فرکی منتهی شد به امید روزهایی روشن که البته هیچ وقت به سپاهان رخ نشان نداد.
ایگور استیماچ کروات هم نتوانست تغییری در اوضاع بوجود آورد.
جدا از سو مدیریت های ادامه دار و عدم همدلی بین کادر مدیریتی باشگاه استیماچ هم ثابت کرد حواشی ایجاد شده طی دوران مربی گری اش در تیم ملی کرواسی بی دلیل نبوده چرا که پس از به مشکل خوردن با هادی عقیلی، بازیکن پرسابقه سپاهان نوبت به خلعتبری و محرم نوید کیا رسید تا ثابت شود مرد کروات نتوانسته نظر مثبت بازیکنان را به خود جلب کند چرا که بازیکنان دیگر هم با همراهی بازیکنان پرسابقه سپاهان نشان دادند از اوضاع بوجود آمده رضایت ندارند.
حال سپاهان حتی در داخل مستطیل سبز هم خوب نبوده، ضعف فنی سپاهان از همان ابتدا از یک نقطه بوده و همچنان نیز هست! خط دفاع کند و پراشتباهی که توان ایستادگی در مقابل هیچ خط حمله ای را نداشته و ندارد. گل های خورده ای بسیار شبیه به هم که هیچ تدبیری را هم از سوی کادر فنی در پی نداشت و این ضعف بزرگ نه تنها هیچ وقت پوشش داده نشد، بلکه هر چه به پیش رفت اوضاع بدتر از قبل شد. این در حالی بود که اوضاع خط حمله سپاهان هم چندان تعریفی نداشته و ندارد.
محصول همه اینها سپاهانی است که نه تنها در زمینه دفاعی بسیار ضعیف عمل میکند بلکه حتی از گلزنی هم عاجز است.
پایان عملکرد ضعیف استیماچ در سپاهان با باخت تحقیر آمیز درلیگ قهرمانان آسیا همراه بود تا مرد کروات ثابت کند چه بعضی ها باشند و چه نباشند در داخل زمین حرفی برای گفتن ندارد.
همه این اتفاقات و حواشی پیش آمده از ابتدای فصل (جذب بازیکنان و فروش زمین های باشگاه و...) تابه حال هواداران سپاهان را آزرده خاطر کرده و آنها را از بهبود اوضاع حداقل تا شروع فصل آینده ناامید کرده است.
پس با مرور همه این اتفاقات شاید بتوان حق را به آنها در حمایت از کاپیتان محبوب و دلسوزشان داد چرا که بسیاری از آنها اسطوره خود را به عنوان تنها فرد قابل اعتماد و دلسوز حال حاضر سپاهان می شناسند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها