X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 تیر 1395, 15:43
کد خبر: 18955
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

به منظور برگزاری هرچه بهتر رقابت های لیگ شانزدهم

جلسه هماهنگی پیش فصل لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد

جلسه هماهنگی پیش فصل لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد جلسه هماهنگی پیش فصل لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد
جلسه هماهنگی پیش فصل لیگ برتر فوتبال کشور با هدف برگزاری هرچه بهتر شانزدهمین دوره این رقابت‌ها در محل هیات فوتبال استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، جلسه هماهنگی پیش فصل شانزدهمین دوره لیگ خلیج فارس امروز صبح، سیزدهم تیر ماه، در محل هیئت فوتبال اصفهان به منظور برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها تشکیل و میان اعضای شرکت کننده در این جلسه به تبادل نظر پرداخته شد.
علی اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان، علیرضا جهانشاهی دبیر هیات فوتبال، نمایندگان یگان ویژه انتظامی استان اصفهان، نمایندگان باشگاه ذوب آهن و سپاهان، نماینده اداره حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان؛ افراد حاضر در این نشست بودند.
در این مجمع نه تنها به بهبود برگزاری مسابقات پرداخته شد بلکه در آن از استفاده ی باشگاه ها از امتیاز میزبانی بین دو نیمه بر اساس استانداردها، شرایط ورزشگاه های میزبان چون فولادشهر و نقش جهان در استان اصفهان، همچنین جایگاه ویژه تماشاگران، میهمانان و خبرنگاران، هماهنگی کانون هواداران هر دو باشگاه با لیدر ها و تماشاگران برای پیشگیری از بروز اتفاقات دلخراش و نیز توجه به موارد امنیتی انتظامی و دیگر موارد در این جلسه سخن گفته شد.
لازم به ذکر است، لیگ شانزدهم با گفته غلامرضا بهروان، رئیس کمیته ی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از 4 مرداد برگزار می گردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها