X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 تیر 1395, 09:43
کد خبر: 19020
خبرنگار: lark
نظرات: 0

خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت

سانتوس: امیدوارم بعد از فینال به من تبریک بگویید

سانتوس: امیدوارم بعد از فینال به من تبریک بگویید سانتوس: امیدوارم بعد از فینال به من تبریک بگویید
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، رسیدن تیمش به فینال یورو 2016 را بزرگترین دستاورد دوران حرفه ای اش دانست اما تاکید کرد ترجیح می دهد بعد از دیدار فینال همه به او تبریک بگویند.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، شاگردان سانتوس در دیدار امشب نمایشی کاملا برتر ارائه دادند و با پیروزی 2-0 مقابل ولز، راهی دیدار نهایی شدند.
او به خبرنگاران گفت:" این پیروزی بسیار لذت بخش است؛ برای بازیکنانم، خانواده ام و همه مردم پرتغال و همه آنهایی که در این مدت از من حمایت کردند؛ از جمله بسیاری از یونانی ها (سانتوس در جام جهانی 2014 سرمربی یونان بود و در این کشور محبوبیت زیادی دارد).
ما توانستیم به هدفی که دو سال قبل برای خودمان تعیین کردیم، برسیم. ما دو سال قبل در ورزشگاه سن دنی مقابل فرانسه بازی کردیم و به خودمان قول دادیم که دو سال بعد بار دیگر در این ورزشگاه باشیم.
خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت. تیم رفته رفته بهتر، منسجم تر و متحدتر شد. وقتی چنین اتفاق رخ می دهد، هر دستاوردی ممکن است.
این بزرگترین دستاورد من به عنوان مربی است؛ هرچند ترجیح می دهم بععد از فینال به من تبریک بگویند. هنوز به اینکه با چه تیمی روبرو می شویم، فکر نمی کنم اما آنها را آنالیز خواهیم کرد و تلاش می کنیم در فینال به پیروزی برسیم."
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها