X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1395, 10:39
کد خبر: 19107
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

در نشریه Times of India column :

شیلتون: هوگو لوریس بهترین دروازبان یورو بوده است

شیلتون: هوگو لوریس بهترین دروازبان یورو بوده است شیلتون: هوگو لوریس بهترین دروازبان یورو بوده است
دروزبان سابق تیم ملی انگلستان پیتر شیلتون هوگو لوریس دروزابان تیم ملی فرانسه را به عنوان بهترین دروزابان یورو انتخاب کرد. ضمن آنکه از آنتوان گریزمان هم تعریف و تمجید کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از بخش بین الملل ورزش 11، پیتر شیلتون دروزابان سابق تیم ملی انگلستان هوگو لوریس را به عنوان انتخاب خود برای بهترین دروازبان یورو برگزید. لوریس در جریان رقابت های یورو بسیار خوب کار کرد و از بازیکنانی بود که در راه یابی فرانسه به فینال نقش بزرگی داشته است. او در برابر آلمان هم واکنش های نجات دهنده ای داشت.
شیلتون عملکرد فوق العاده لوریس که ضربه ی سری بی نظیر از بازیکن آلمان را دفع کرد و گریزمان که دو گل خروس ها را در برابر ژرمن هابه ثمر رساند، دلیل صعود فرانسه به فینال می داند.
شیلتون در ستونی در نشریه Times of India column نوشته است:
بازیکنان فرانسه دروازبانی در درون دروزاه دارند که تاثیری قابل توجه بر تیم می گذارد؛ هوگو لوریس. باید بگویم او دروازبان برتر رقابت هاست. مهار بی نظیر او در برابر آلمان فرانسه را در بازی نگه داشت و راهی فینال کرد.
در حالی که شیلتون لوریس را بازیکنی کلیدی معرفی می کند، از نمایش خیره کننده گریزمان هم غافل نمی شود، و عملکرد او را بسیار شبیه به توماس مولر می بیند.
او ادامه داده است:
قاطعانه باور دارم که گریزمان یکی از دلایل حضور فرانسه در فینال است. او بازیکنی ست که ما او را قاپ زن می نامیم. گلزنی بسیار موقعیت شناس. او بازیکن ریز اندام کلاسیکی ست که در مشارکت با اولیور ژیرو به خوبی کار می کند.
در حقیقت آلمان نیاز به یک گریزمان داشت. به دلیل آنکه توماس مولر که یکی از بازیکنان محبوب من است، در محوطه جریمه به قدر کفایت تند و تیز و زهر دار نبود.
در حالی که گریزمان با شش گل زده بخت نخست انتخاب بهترین گلزن رقابت هاست، شیلتون، کریستیانو رونالدو را مرد رقابت های طولانی می داند.
شیلتون در ادامه نوشته خود آورده است:
داستان پرتغال به کلی متفاوت است. هر چند به یک دلیل آنها کله شق اند. فوتبال دفاعی آنان چندان به مذاق همه سرگرم کننده نمی آید. اما چنین سبکی طراحی شده است تا حریف را مرتکب اشتباه کند. به علاوه اینکه آنها کریستیانو رونالدو را دارند.
برای من رونالدو مهاجم تورنمنت هاست. ضمن اینکه رنالتو سانچز هم بسیار خوب بوده است.
من بازی فینال را یک دیدار باز می دانم. در حالی که دو تیم در ابتدا بسیار محتاطانه عمل خواهند کرد.همچنان که رقابت ادامه پیدا خواهد کرد، کم کم دو تیم حمله می کنند. من بسیار کنجکاوم که ببینم گریزمان و اولیور ژیرو چگونه با هم کار خواهند کرد.
اگر تفنگی روی سرم بگذارید و بگویید نتیجه را پیش بینی کن،می گویم، 2-1 به نفع فرانسه. با توجه به این نکته که رونالدو فقط نیازمند چند موقعیت است تا بازی را برگرداند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها