X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1395, 10:43
کد خبر: 19110
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

او آماده مقابله با فشارهاست

اومتیتی: برادرم ترسی از رونالدو ندارد

اومتیتی: برادرم ترسی از رونالدو ندارد اومتیتی: برادرم ترسی از رونالدو ندارد
ساموئل اومتیتی، مدافع 22 ساله تیم ملی فرانسه و باشگاه لیون به صورت غیررسمی به بارسلونا پیوسته و در دو بازی اخیر کشورش در یورو نیز بصورت ثابت به میدان رفته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش 11، غیبت عادل رامی در بازی مقابل ایسلند باعث شد اومتیتی اولین بازی ملی خود برای فرانسه در یورو را انجام دهد. او در نیمه نهایی برابر آلمان نیز فیکس بازی کرد و یکی از خوب های فرانسه بود. احتمال اینکه ساموئل اومتیتی در فینال برابر پرتغال نیز بازیکن ثابت خروس ها باشد بالاست که در این صورت دوئل او با رونالدو می تواند جذاب باشد.
یانیک اومتیتی، برادر سامئول در مصاحبه با رک وان در مورد این رویارویی گفت:
برادرم هیچ مشکلی برای مصاف با رونالدو ندارد و این مساله او را نمی ترساند. بازی کردن در مقابل رونالدو باشکوه است. این بازی می تواند پیش درآمدی برای ساموئل باشد برای دیدار های ال کلاسیکو.
رویای برادرم محقق شد و هفته فوق العاده ای برای او بود. او به بارسلونا ملحق شد و در نیمه نهایی یورو به میدان رفت. این بی نظیر است. اینکه سام را خوشحال می بینیم عالی است. رویای او بازی برای بارسلونا بود و حالا آن رنگ واقعیت گرفته است. او آماده مقابله با فشارهاست و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. امیدوارم سرمربی فرانسه به برادرم اطمینان کند و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها