X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1395, 10:44
کد خبر: 19111
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

بسیاری شانس فرانسه میزبان را بیشتر می دانند

فوتره: رونالدو پرتغال را قهرمان می کند!

فوتره: رونالدو پرتغال را قهرمان می کند! فوتره: رونالدو پرتغال را قهرمان می کند!
پائولو فوتره، ستاره دهه 90 فوتبال پرتغال و باشگاه های پورتو و اتلتیکو معتقد است که قهرمانی یورو 2016 به تیم ملی کشورش خواهد رسید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش 11، تنها یک روز به فینال یورو 2016 بین فرانسه و پرتغال زمان باقی مانده است. بسیاری شانس فرانسه میزبان را بیشتر می دانند اما پرتغال نیز با داشتن نابغه ای چون کریستیانو رونالدو، شانس خوبی برای قهرمانی دارد.
فوتره در همین رابطه به آ اس اسپانیا گفت:
همه می دانیم که کریس چه بازیکنی است. او مشخصا 100 درصد آماده نیست. رونالدو با 50 درصد توانش در یورو حضور پیدا کرده و ببینید که با همین آمادگی نصفه و نیمه، تابدینجا چه کرده است. به لطف اوست که ما اکنون در فینال هستیم. اگر فردا، روز رونالدو باشد، با همین 50 درصد توانش هم پرتغال قهرمان خواهد شد.
وی در ادمه افزود:
رونالدو را در این تورنمنت بازیکن متفاوتی دیده ام. او پس از یک فصل دشوار پای به مسابقات گذاشت؛ در حالیکه دو ماه پیش دچار پارگی مختصر عضلانی نیز شده بود. او به همین دلیل در نبردهای تن به تن نمی تواند مثل همیشه موفق باشد. با این حال رونالدو را در کارهای دفاعی فعال تر از همشه دیده ام. او برای موفقیت پرتغال، باگذشت و فداکاری زیادی بازی کرده است. او را تاکنون چنین ندیده بودم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها