X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1395, 10:45
کد خبر: 19112
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

آنتوان خروس ها را به فینال رساند

ماتویدی: فینال یورو مسابقه ای بین گریزمان و رونالدو نیست

ماتویدی: فینال یورو مسابقه ای بین گریزمان و رونالدو نیست ماتویدی: فینال یورو مسابقه ای بین گریزمان و رونالدو نیست
بلیس ماتویدی، هافبک تیم ملی فرانسه، معتقد است آنتوان گریزمان می تواند یکی از نامزدهای اصلی توپ طلای امسال باشد و تاکید کرد که دیدار فینال یورو 2016، دوئل گریزمان و کریس رونالدو نخواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش 11، آنتوان گریزمان که فصل گذشته در همه رقابت ها برای اتلتیکو مادرید 32 گل به ثمر رساند، این بازیکن خوش نقش در یورو 2016 هم نمایش خوبی داشت و با به ثمر رساندن دو گل در دیدار نیمه نهایی مقابل آلمان، خروس ها را به فینال رساند.
او تا اینجای رقابت ها 6 گل در یورو 2016 به ثمر رساند و ماتویدی اعلام کرد اگر می توانست در رای گیری توپ طلا شرکت کند، به هم تیمی اش رای می داد.
بلیس ماتویدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:
فکر می کنم گریزمان با توجه به آنچه در این فصل و در این رقابت ها انجام داد، گزینه مناسبی برای توپ طلاست. اگر می توانستم رای بدهم، به او رای می دادم. عملکرد او فوق العاده بود. امیدوارم درخشش او ادامه پیدا کند. همه کشورها چنین استعدادهایی ندارد و خوشحالم که ما بازیکنی مانند او داریم.
رونالدو هم شایسته توپ طلاست. او فصل خوبی داشت و در این رقابت ها خوب کار کرد. باید ببینیم چه رخ خواهد داد. فکر می کنم اگر از آنتوان بپرسید، اولین چیزی که اکنون در ذهنش است، تیم ملی فرانسه و قهرمانی در اروپاست. این مسابقه ای بین او و رونالدو نیست؛ بلکه دیداری بین فرانسه و پرتغال است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها