X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1395, 10:50
کد خبر: 19115
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

فرانسه 2016 بسیار قدرتمند است

دسایی: گریزمان و رونالدو بدلیل منافع شخصی می جنگند

دسایی: گریزمان و رونالدو بدلیل منافع شخصی می جنگند دسایی: گریزمان و رونالدو بدلیل منافع شخصی می جنگند
مارسل دسایی مدافع توانمند اسبق تیم ملی فرانسه به مقایسه آنتوان گریزمان و کریس رونالدو پرداخت و فرانسه را بخت نخست قهرمانی دانست.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از ورزش 11، مارسل دسایی که بارها در مصاحبه های اخیر خودعنوان کرده بود که فرانسه 2016 به مراتب قوی تر از فرانسه 98 است، در حال حاضر نیز از تیم ملی کشورش حمایت کرده و در گفتگویی تیم ملی فرانسه را بخت نخست قهرمانی در یورو 2016 قلمداد کرد.

دسایی که با تیم ملی فرانسه در جام جهانی 98 به قهرمانی با این تیم دست یافت به خبرنگار رادیو rai2 گفت:
فرانسه 2016 بسیار قدرتمند است و این را در نیمه نهایی در مقابل قهرمان جهان ثابت کرد، نسل جدید فرانسه با هدایت دشان بی نظیر است، اکثر بازیکنان جوان هستند، اما حضور دشان با تجربه به تیم کمک زیادی کرده است. این بازیکنی مانند پوگبا در خدمت تیم کار می کند یکی از نشانه های این مسئله است.

وی در مورد بازی فینال نیز عنوان کرد:
فینال حساس ترین بازی هر تورنمنتی است، اما این فینال به واسطه حضور گریزمان و کریس رونالدو بسیار زیبا می شود. زیبایی های این دیدار هم در نهایت با قهرمانی تیم ما زیباتر می شود، فرانسه قهرمان می شود و تمام فرانسه به شادی می پردازند.
مدافع اسبق تیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی در مورد تقابل رونالدو گریزمان اظهار داشت:
این تقابل بسیار زیبا است، شاید بسیاری از دوستان بگویند که این دیدار بین فرانسه و پرتغال است و نباید منافع شخصی در آن دخیل شود، اما نمی توان تصور کرد که منافع شخصی این دو بازیکن یعنی گریزمان و رونالدو در میان نباشد. آنها در ابتدا برای منافع ملی می جنگند و در ادامه برای افتخارات و منافع شخصی. جدال این دو در نوع خود نی نظیر خواهد شد، مطمئن باشید نیمی از مردم جهان بدلیل این تقابل پای تلویزیون ها می نشینند.

مارسل دسایی در پایان در مورد چلسی و سرمربی جدیدش نیز گفت:
بهترین انتخاب برای چلسی کونته بود و بهترین انتخاب برای کونته چلسی، مطمئن باشید که این فصل اتفاق خوبی در لندن رقم خواهد خورد، باید شاهد چند تغییر کوچک باشیم چرا که کونته فلسفه خودش را دارد. اضافه شدن 4 یا 5 بازیکن در چلسی قابل پیش بینی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها