X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1395, 10:52
کد خبر: 19117
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

آنتوان گریزمان با توپ فوق‌العاده است

مارادونا: انگیزه بالای رونالدو تعیین کننده است

مارادونا: انگیزه بالای رونالدو تعیین کننده است مارادونا: انگیزه بالای رونالدو تعیین کننده است
دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین عنوان کرد که انگیزه فراوان رونالدو باری کسب عنوان قهرمانی با پرتغال می‌تواند روی موفقیت این تیم در دیدار فینال مقابل فرانسه تاثیر گذار باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، رونالدو و هم تیمی‌هایش امروز در پاریس به مصاف فرانسه خواهند رفت تا کریستیانو برای کسب اولین جام ملی اش بجنگند. حال مارادونا عنوان کرد که این عطش رونالدو می‌تواند روی قهرمانی تیمش بسیار موثر باشد.
او در یادداشتی در خبرگزاری Times Of India نوشت:"در بازی‌های بزرگ همه چیز طبق استراتژی پیش نمی‌رود. اینکه چیزی را به شدت بخواهید یک انگیزه بزرگ است. بازی کردن در دومین فینال در سن 31 سالگی یعنی رونالدو فرصت بهتری برای کسب جام پیدا نخواهد کرد. اینکه چقدر انگیزه دارد تا فرانسه را شکست دهد و با جام به خانه برگردد در این بازی بسیار تاثیرگذار است."
مارادونا ادامه داد:" مثل فرانسه که باید مراقب CR7 باشد، پرتغال هم باید مراقب AG7 باشد. آنتوان گریزمان با توپ فوق‌العاده است، پای چپی استثنایی دارد و 6 گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است. فرانسه با اعتماد به نفس غلبه بر آلمان پا به این دیدار می‌گذارد در حالی که پرتغال یک روز بیشتر استراحت کرده است."
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها