X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1395, 13:04
کد خبر: 19143
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

در پاسخ به تماس خبرنگاران ZDF عنوان کرد

ژورکائف: فرانسه قوی تر از رونالدو است!

ژورکائف: فرانسه قوی تر از رونالدو است! ژورکائف: فرانسه قوی تر از رونالدو است!
از آنجا که برخی از فوتبال دوستان، فینال یورو 2016 را رقابتی بین تیم ملی فرانسه و کریس رونالدو می دانند، ستاره اسبق تیم ملی فرانسه، تیم کشورش را قوی تر از رونالدو خواند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش 11، یوری ژورکائف 48 ساله که سابقه حضور در تیم ملی فرانسه در بین سال های 1993 تا 2002 را در کارنامه خود دارد از عملکرد فرانسه در یورو 2016 تمجید کرد و تیم ملی کشورش را قوی تر از کریس رونالدو قلمداد کرد.
در روزهای گذشته صحبت بر سر اینکه کریس رونالدو می تواند به تنهایی از پس فرانسه بر بیاید زیاد است. البته که این تحلیل ها به هیچ عنوان منطقی نیست. اما این مسئله باعث شد تا هافبک سابق تیم ملی فرانسه به این اظهار نظرها واکنش نشان دهد.
ژورکائف در پاسخ به تماس خبرنگاران ZDF عنوان کرد:
رونالدو بازیکن بزرگی است و استحقاق آنچه را که تا کنون به آن رسیده را دارد، اما اینجا فرانسه است و باید جلوی این تیم خوب و یک دست زانو زد، درست است که پرتغال با درخشش رونالدو به فینال رسیده ولی فراموش نکنید که فوتبال یک ورزش تیمی است و نیاز به هماهنگی دارد که فرانسه این را به خوبی در زمین نشان داده است. تیم ملی فرانسه قوی تر از رونالدو است.
تیم ملی پرتغال بغییر از بازی با ولز چیزی برای نشان دادن برتری خود نداشته، اما در طرف مقابل فرانسه قهرمان جهان را با اقتدار از پیش رو برداشت و به فینال رسدید. امشب پاریس به معنی واقعیه کلمه، به شهر نور تبدیل می شود.
وی در پایان در مورد 24 تیمی شدن یورو 2016 اظهار داشت: در مجموع سطح کیفی مسابقات پایین تر از دوره های گذشته بود، البته اگر این سوال را از فیگو که احترام خاصی برای او قائلم بپرسید، واکنش دیگری نشان می دهد ، زیرا پرتغال به دلیل 24 تیمی شدن به فینال راه یافت وگرنه آنها از گروه خود هم نمی توانستند صعود کنند.
فینال یورو 2016، امشب ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها