X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 تیر 1395, 09:23
کد خبر: 19204
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

ما تیم بسیار بزرگی را شکست دادیم

رونالدو: لحظه بی نظیری در زندگی من بود

رونالدو: لحظه بی نظیری در زندگی من بود رونالدو: لحظه بی نظیری در زندگی من بود
صحبت های کریستیانو رونالدو، فوق ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از فتح جام یورو 2016 فرانسه.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش 11، تیم ملی پرتغال شب (یکشنبه) گذشته موفق شد با شکست دادن میزبان رقابت های یورو 2016 فرانسه قهرمان این دوره از رقابت ها شود. کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال در اوایل این دیدار با برخورد شدیدی که با پایت داشت دچار مصدومیت شد و زمین بازی را در دقیقه 25 ترک کرد. پس از مصدومیت رونالدو همه کار را برای پرتغال تمام شده می دانستند اما در پایان چنین نشد و رونالدو توانست اولین جام ملی خود را در یک تورنومنت معتبر اروپایی بالای سر ببرد تا از رقیب سنتی اش خود یعنی لیونل مسی پیش بیافتد.
کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت:
از تمام هم تیمی هایم، کادر فنی و مربی های تیم ملی کشورم و تمامی مردمی که ما را از اول جام حمایت کردند تشکر کنم. قهرمانی در یورو 2016 لحظه ای باور نکردنی برای من بود و لحظه بی نظیری برای من ساخت. این لحظه نه فقط برای من بلکه برای مردمان کشورم هم لحظه تاریخی ای بوده است.
وی در مورد شکست دادن فرانسه گفت:
ما تیم بسیار بزرگی را شکست دادیم، و از این بابت بسیار خوشحال هستم. من همیشه گفته بودم که دوست دارم به‌همراه تیم ملی کشورم نیز جام ببرم و تاریخ‌ ساز شوم و الان این کار را کردم.
رونالدو در مورد فینال 2004 و 2016 گفت:
من واقعا خوشحالم. این قهرمانی چیزی بود که من از مدت‌ ها پیش به‌ دنبالش بودم، پس از باخت در فینال یورو 2004 که در مقابل یونان شکست خوردیم در فکر قهرمانی در این رقابت ها بودیم، که توانستیم در یورو 2016 به قهرمانی برسیم و تمام رویاهای خود را بر آورده کنیم.
کریستیانو رونالدو در این رقابت ها 3 گل و 3 پاس گل داد و با قهرمانی به کار خود پایان داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها