X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 مرداد 1395, 19:16
کد خبر: 19721
خبرنگار: hamed
نظرات: 8

تحلیل و بررسی پدیده جدید سپاهان

مهرداد محمدی؛ مهاجمی مطمئن برای طلایی پوشان

مهرداد محمدی؛ مهاجمی مطمئن برای طلایی پوشان مهرداد محمدی؛ مهاجمی مطمئن برای طلایی پوشان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، در حالی فصل نقل و انتقالات به پایان خود نزدیک می شود که طلایی پوشان بسیاری از بازیکنان باتجربه خود را با جوانانی با انگیزه تعویض کردند و وقتی می شود گستردگی این تغییرات را دید که در دیدار هفته نخست مقابل پدیده، 8 بازیکن سپاهان برای اولین بار پیراهن این تیم را به تن کرده بودند و شاید مهمترین دلیل شکست مقابل پدیده، عدم هماهنگی در روز های نخست سپاهان 95 بود، موضوعی که در ادامه رقابت ها حل شدنی است.
در میان این خرید ها، هافبک مهاجم جدید طلایی پوشان ، مهرداد محمدی، که از راه آهن و پس از یک رقابت با پرسپولیس برای جذب وی، به سپاهان پیوست می تواند یکی از نقاط عطف نقل و انتقالات طلایی پوشان باشد. محمدی که در فصل گذشته موفق به زدن 10 گل به حریفان شده بود با آماری نسبتا قابل قبول راهی نصف جهان شد.
مهرداد در فصل گذشته در 7 بازی موفق به گلزنی برای راه آهنی ها شد تا شاید مهمترین بازیکن این تیم در لیگ برتر باشد. وی به تنهایی موفق به کسب ده امتیاز از 25 امتیاز تیمش شد تا عملکرد قابل دفاعی را برای خود بجای گذاشته باشد.
پراکندگی دقایق گلزنی محمدی در راه آهن نشان از قدرت بدنی و انگیزه کافی و متعادل در تمامی لحظات بازی داشته و گل های دقایق آخر وی حکایت از تلاش تا دقیقه 90 دارد. نکته ای که گفتن آن خارج از لطف نیست بازی تیمی و تکنیک بالای این هافبک مهاجم جوان است که می تواند دیگر بازیکنان را نیز بخوبی تغذیه و باعث ایجاد نظم تیمی بیشتری در نیمه زمین حریفان گردد.
در دیدار هفته اول سپاهان مقابل پدیده نیز در چند صحنه با تکنیک بسیار خوب و البته پاس های در عمق و پشت پا، این موضوع را تائید کرد. بنظر می رسد با وجود بازیکنان بازی ساز در میانه میدان سپاهان و سرعت و دقت بسیار بالای محمدی، در صورتی که آمادگی فصل گذشته را بتوان در این بازیکن مشاهده نمود، یکی از مدعیان عنوان آقای گلی را بتوان مهرداد محمدی دانست. عنوانی که دست یابی به آن برای بازیکنی در کلاس بازی محمدی دور از دسترس نیست.
با همه این آمار و ارقام باید بیش از پیش امیدوار بود که این جوان بتواند در این فصل جایگاه اصلی زردپوشان را به آن ها بازگرداند. تیمی که پس از یک فصل کابوس وار در امر گلزنی، تشنه وجود چنین مهاجمان خلاق بوده تا بتواند قدرت برتری خود در لیگ برتر را همچنان به رقبا و پایتخت نشینان دیکته کند.
مهرداد محمدی؛ مهاجمی مطمئن برای طلایی پوشان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها