X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1395, 11:47
کد خبر: 19792
خبرنگار: khani
نظرات: 6

محرم به جای رسول

تقسیم برادرانه

تقسیم برادرانه تقسیم برادرانه
در اولین دیدار بیرون از خانه سپاهان در لیگ شانزدهم کاپیتان اول این تیم به جای کاپیتان دوم وارد زمین شد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از آنکه اکثر بازیکنان قدیمی سپاهان در لیست مازاد باشگاه اصفهانی قرار گرفتند عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام نمود که رسول نویدکیا کاپیتان طلایی‌پوشان در فصل پیش رو خواهد بود. با بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان اما معادلات قبلی تا حدودی به هم خورد.
با وجود این فعل و انفعالات اما در 2 بازی ابتدایی سپاهان در آغاز لیگ شانزدهم این رسول نویدکیا بوده که در غیاب برادر بزرگترش با بازوبند کاپیتانی پیشاپیش سایر طلایی‌پوشان وارد زمین شده است. از آنجا که محرم به خاطر دیر اضافه شدن به تمرینات سپاهان هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و به عنوان بازیکن جایگزین مورد استفاده ویسی قرار می‌گیرد تا قبل از ورود نویدکیای بزرگ به زمین طبیعتاً نویدکیای کوچک همچنان بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد.
در اولین دیدار فصل سپاهان برابر پدیده محرم با محمود قائد رحمتی تعویض شد و رسول تا آخر در زمین ماند تا در نیم ساعت پایانی مسابقه هر 2 نویدکیا در زمین حضور داشته باشند. در مسابقه دوم برابر نفت محرم باز هم تقریباً نیم ساعت مانده به پایان بازی وارد زمین شد با این تفاوت که این بار مستقیماً جای رسول را گرفت تا یک برادر جایگزین برادر دیگر شده باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها