X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 شهریور 1395, 16:36
کد خبر: 20193
خبرنگار: HSH
نظرات: 2

در انتظار بازیکنان اروپایی

علی کریمی تنها لژیونر غیرملی‌پوش؟

علی کریمی تنها لژیونر غیرملی‌پوش؟ علی کریمی تنها لژیونر غیرملی‌پوش؟
از بین لژیونرهای شاغل در سطح اول لیگ‌های اروپایی به نظر می‌رسد علی کریمی فعلاً تنها بازیکنی باشد که جایی در برنامه‌های کارلوس کی‌روش ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، لیست نهایی تیم ملی برای دیدار با تیم‌های قطر و چین از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به صورت رسمی از سوی کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال اعلام نشد تا رسانه‌ها به ناچار از طریق نفرات حاضر در تمرین متوجه شوند که کدام ملی‌پوشان پس از شرکت در اردوی ایتالیا خط خورده‌اند و کدامیک در ادامه همچنان همراه تیم ملی خواهند بود.
پس از مشخص شدن ملی‌پوشان لیگ داخلی و بازیکنان شاغل در قطر اکنون رسانه‌ها ناگزیرند تا درباره اسامی لژیونرهای اروپایی نیز گمانه‎زنی کنند هرچند که با توجه به جایگاه به نسبت ثابت آنها در تیم ملی این کار خیلی سخت نخواهد بود.
از بین لژیونرهای شاغل در اروپا کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی پیشتر در ایتالیا به اردوی تیم ملی ملحق شدند و پیش‌بینی می‌شود علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد، میلاد محمدی، سردار آزمون و سعید عزت‌الهی هم پس از فراغت از دیدارهای باشگاهی در این هفته خود را به تهران برسانند.
به نظر می‌رسد تنها بازیکن شاغل در سطح اول لیگ‌های اروپایی که احتمالاً در این اردو حضور ندارد علی کریمی باشد که پس از پیوستن به دیناموزاگرب تنها در یک مسابقه برای این تیم فرصت بازی پیدا کرده و برای مجاب کردن کی‌روش نیازمند تلاش بیشتری است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها