X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 آبان 1395, 11:42
کد خبر: 20990
خبرنگار: khani
نظرات: 0

شرایط تیم بسیار عالی است

اخوان: مسابقه امروز بزرگسالان و امیدهای سپاهان دیدار افتتاحیه نقش‌جهان نیست

اخوان: مسابقه امروز بزرگسالان و امیدهای سپاهان دیدار افتتاحیه نقش‌جهان نیست اخوان: مسابقه امروز بزرگسالان و امیدهای سپاهان دیدار افتتاحیه نقش‌جهان نیست
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار امروز بزرگسالان و امیدهای سپاهان مسابقه افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان نیست.

به گزارش طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره شرایط کنونی ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: چمن ورزشگاه عالی است و هیچ مشکلی ندارد و وضعیت رختکن ها هم خوب است، تنها مشکل اطراف ورزشگاه است که برای رفت و آمد تماشاگران ممکن است کمی ایراد داشته باشد.

وی افزود: بازی امروز یک بازی نمادین بین تیم بزرگسالان و امیدهای سپاهان است تا معاون اول رئیس جمهور شرایط ورزشگاه را مشاهده کند، این بازی، دیدار افتتاحیه ورزشگاه نیست و فقط یک بازی نمادین 15 دقیقه‌ای است و بعد هم تیم بزرگسالان در این ورزشگاه به تمرین می‌پردازد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات هست یا خیر و اینکه بازی‌های سپاهان در لیگ برتر هم در این ورزشگاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ورزشگاه کاملا آماده برگزاری مسابقات است و از این به بعد بازی‌های سپاهان در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

وی درباره شرایط تیم و وضعیت محرومان و مصدومان بیان کرد: شرایط تیم بسیار عالی است، فقط آرمین سهرابیان را به خاطر محرومیت و جلال علی محمدی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها