X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آبان 1395, 10:39
کد خبر: 21062
خبرنگار: talaei
نظرات: 2

مربیگری یعنی معرفت

بازگشت سر تراشیده‌های دوست داشتنی

بازگشت سر تراشیده‌های دوست داشتنی بازگشت سر تراشیده‌های دوست داشتنی
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، ابتدای فصل وقتی عبدالله ویسی که به اصفهان رفت متوجه شیمی درمانی حسام فتاحی شد. همبازی سابق خود در تیم سپاهان. البته آن روزها که عبدالله ویسی برای سپاهان بازی می کرد حسام فتاحی یک بازیکن جوان بود که به دلیل درخشش در تیم های پایه به تمرینان تیم بزرگسالان فراخوانده شد. البته بعدها آنقدر خوب بازی کرد که توسط لوکا در لیگ قهرمانان آسیا هم به بازی گرفته شد.
ویسی به جای سر تکان دادن و ترحم کردن و وعده و وعیدها با تراشیدن سر خود با حسام فتاحی همدردی کرد و بعد کاری انجام داد که از دستش برمی آمد. اضافه کردن حسام فتاحی به کادر فنی تیم سپاهان با توجه به اینکه او کلاس های مربیگری را پشت سر گذاشته بود و در سال های اخیر هم مربی تیم های پایه باشگاه سپاهان بود.
و امروز خوشبختانه حسام فتاحی دوره شیمی درمانی را پشت سر گذاشته و شرایط جسمانی و روحی و روانی خوبی دارد. حتی موهای سرش هم رشد کرده و محتمل است همان جوان خوش تیپ گذشته شود.
این حرکت عبدا... ویسی کمتر از قهرمانی نبوده. به خصوص که در فوتبال همه محبت ها بعد از مرگ خرج می شود و گویی که خجالت می کشیم در زمان حیات بهم بگوییم که دوستت دارم ...
بازگشت سر تراشیده‌های دوست داشتنی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها