X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1395, 12:08
کد خبر: 21100
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هیچ محروم و مصدومی نداریم

اخوان: بازی مقابل تیم‌های دسته‌یکی برای سپاهان دشوار است

اخوان: بازی مقابل تیم‌های دسته‌یکی برای سپاهان دشوار است اخوان: بازی مقابل تیم‌های دسته‌یکی برای سپاهان دشوار است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی‌های سپاهان مقابل تیم‌های دسته اولی دشوار است اما تلاش ما پیروزی در این مسابقات و کسب نتیجه در آنهاست.

به گزارش طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره شرایط تیم اصفهانی در تعطیلات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تمرینات تیم از 3 روز پیش تعطیل شده و از امروز بار دیگر آغاز می‌شود. تیم ما در حال حاضر برای بازی در رقابت‌های جام حذفی آماده می‌شود.


وی با بیان اینکه سپاهان برای این مسابقه هیچ محروم و مصدومی ندارد، افزود: سپاهان در حال حاضر با تمام نفرات مقابل آلومینیوم اراک ظاهر خواهد شد.

سرپرست تیم سپاهان درباره بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک ادامه داد: همه بازی‌های پیش‌روی تیم سپاهان سخت است و فرقی ندارد که با چه تیمی بازی می‌کنیم. بازی با آلومینیوم هم یک بازی سختی خواهد بود زیرا تیم‌های لیگ یکی بدون شک تیم‌های خوبی بودند که توانسته‌اند به مرحله بعد صعود کنند.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه گذشته تیمش مقابل پارس جنوبی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و پیروزی در این دیدار تصریح کرد: ما در این مسابقه ترکیب جوانی را درون زمین فرستادیم و حدود 5 یا 6 نفر از بازیکنان خوبمان را در ترکیب قرار ندادیم. ویسی اعتقاد دارد که بازیکنان جوان هم باید آرام آرام جلو بیایند و برای همین ما ترکیب جوانی را به میدان فرستادیم اما به هر حال بازی سختی بود.

اخوان ادامه داد: تیم‌های لیگ یکی تیم‌های خوبی هستند و نباید فراموش کرد این‌که تیم پارس جنوبی هم تیم خیلی خوبی بود و ما مقابل این تیم بازی سختی داشتیم.

وی درباره این‌که آیا ورزشگاه نقش‌جهان هنوز مشکلی دارد یا خیر تصریح کرد: ازنظر ما که الآن در آنجا تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم، مشکلی ندارد اما شاید برای تماشاگران مشکلاتی داشته باشد که چون ما در جایگاه تماشاگران نبودیم، از آن اطلاعی نداریم اما وضعیت رفت‌وآمد و دسترسی به استادیوم خیلی بهتر شده است.

سرپرست سپاهان درباره تعطیلات لیگ برتر اضافه کرد: تعطیلات لیگ برتر هم ضرر دارد هم نفع زیرا باعث می‌شود بازیکنان مصدوم تیم‌های مختلف، مصدومیتشان برطرف شود و ضرر این تعطیلات هم این است که نگه داری تیم و بازیکنان یک ماه بدون انگیزه برای تمرین و مسابقه خیلی سخت است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها