X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1395, 14:03
کد خبر: 21269
خبرنگار: khani
نظرات: 12

صبح سه‌شنبه عازم تبریز هستیم

اخوان: ویسی هر طور شده به تبریز می‌آید

اخوان: ویسی هر طور شده به تبریز می‌آید اخوان: ویسی هر طور شده به تبریز می‌آید
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ویسی قطعاً امروز مرخص نمی‌شود اما به هر شکلی همراه تیم به تبریز می‌آید.
مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت جسمی عبدالله ویسی، اظهار داشت: ویسی به دلیل مشکل سنگ کلیه صبح امروز در بیمارستان سینای اصفهان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
وی گفت: از لحظه‌ای که ویسی به اتاق عمل رفته تا الان خبری از او ندارم و من در کنار بازیکنان در باشگاه هستم.
اخوان در مورد حضور ویسی در بازی روز پنجشنبه مقابل گسترش فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: ویسی امروز در بیمارستان می‌ماند و قطعاً امروز مرخص نمی‌شود اما به هر شکلی همراه تیم به تبریز می‌آید، حتی اگر از روی تخت بیمارستان بلند شود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص برنامه سفر سپاهان به تبریز بیان کرد: صبح روز سه‌شنبه 9 آذرماه به تبریز می‌رویم و ساعت 19 پنجشنبه و بلافاصله بعد از بازی به اصفهان برمی‌گردیم.
وی در مورد شرایط بازیکنان سپاهان اضافه کرد: خوشبختانه مصدوم نداریم اما موسی کولیبالی و شجاع خلیل‌زاده که در بازی قبلی سه کارته شدند محروم هستند و در این بازی حضور ندارند.
سرپرست سپاهان در مورد برخی اخطارهای بی‌موردی که بازیکنان این تیم می‌گیرند، گفت: حدود 14 بازی داشتیم که در طی این مدت این 2 بازیکن کارت زرد گرفتند و به هر حال بازی است و پُست دفاع هم همین است.
اخوان تصریح کرد: در حال انجام بازی دوستانه‌ای با تیم صفاهان در باغ فردوس هستیم. تا قبل از رفتنمان به تبریز دو، سه جلسه تمرین داریم و سه‌شنبه هم عازم تبریز هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها