X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 آذر 1395, 17:31
کد خبر: 21286
خبرنگار: khani
نظرات: 40

با ۲ محروم به مصاف گسترش می‌رویم

اخوان:ویسی مشکلی برای نشست روی نیمکت ندارد

اخوان:ویسی مشکلی برای نشست روی نیمکت ندارد اخوان:ویسی مشکلی برای نشست روی نیمکت ندارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

به گزارش طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قبل از دیدار با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازیکنان تیم در شرایط خوبی به‌سر می‌برند و آماده دیدار با گسترش هستیم.

وی با اشاره به غایبان سپاهان در این دیدار افزود: به‌غیر از شجاع خلیل‌زاده و موسی کولیبالی که به‌دلیل محرومیت نمی‌توانند سپاهان را در این دیدار همراهی کنند، سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان این‌ که ظهر امروز برای دیدار با گسترش به تبریز سفر کرده‌ایم، تصریح کرد: بعدازظهر امروز و فردا 2 جلسه تمرینی در تبریز برگزار می‌کنیم تا آماده و مهیای بازی روز پنجشنبه شویم.

وی درباره وضعیت عبدالله ویسی پس از جراحی سنگ کلیه و شرایط وی برای حضور در نیمکت سپاهان برای دیدار با گسترش فولاد، بیان کرد: ویسی روز گذشته در تمرینات تیم حاضر شد و مشکلی برای نشستن روی نیمکت سپاهان در دیدار پیش رو ندارد.

به گزارش تسنیم، دیدار سپاهان و گسترش فولاد تبریز تبریز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه از ساعت 14:15 در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد آغاز می‌شود. قضاوت این دیدار به عهده محسن ترکی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها