X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 آذر 1395, 13:54
کد خبر: 21351
خبرنگار: talaei
نظرات: 6

در مورد عقیلی از من نپرسید

اخوان:خوشبختانه تا این لحظه مصدوم نداریم

اخوان:خوشبختانه تا این لحظه مصدوم نداریم اخوان:خوشبختانه تا این لحظه مصدوم نداریم
به گزارش طوفان زرد,مهدی اخوان در گفتگو با ایمنا در مورد وضعیت تمرینات سپاهان پیش از بازی با صبای قم اظهار داشت: تمرین امروز از ساعت 12 آغاز شده و تا ساعت 13 و 30 دقیقه ادامه دارد. آخرین تمرین ما پیش از بازی با صبا هم از ساعت 16 تا 17 فردا انجام می شود تا برای یک نبرد سخت در بازی روز جمعه آماده شویم.
وی ادامه داد: در این بازی رسول نویدکیا به علت محرومیت بازی نخواهد کرد. خوشبختانه تا این لحظه هیچ کدام از بازیکنان مصدوم نیستند و عبدالله ویسی می تواند از تمام بازیکنان استفاده کند. شرایط خوبی داریم و امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد و نتیجه خوبی کسب کنیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه جلسه هادی عقیلی و وریا غفوری با فدراسیون فوتبال اطلاع دارد یا خیر بیان کرد: از من در مورد شرایط عقیلی نپرسید چون هیچ اطلاعی در این مورد ندارم و این موضوع مربوط به امور حقوقی باشگاه است. اگر این بازیکن در لیست ما قرار داشت می توانستم در مورد شرایط او پرس و جو کنم.
اخوان در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان و شرایط آن برای برگزاری دیدار روز جمعه سپاهان و صبای قم گفت: ورزشگاه نقش جهان برای انجام مسابقات کاملاً آماده است و چمن و رختکن ها هیچ مشکلی ندارند. در اصل چمن ورزشگاه باید در وضعیت خوبی باشد که همینطور است. اطلاعی از شرایط محوطه اطراف ورزشگاه ندارم چون با اتوبوس باشگاه یک راست وارد ورزشگاه می شویم و من هم در مورد چیزی که ندیده ام قضاوت نمی کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها