X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1395, 15:05
کد خبر: 21437
خبرنگار: khani
نظرات: 6

ویسی همچنان به دنبال دفاع راست مطمئن؛

بازگشت شجاع خلیل‌زاده به پست تخصصی

بازگشت شجاع خلیل‌زاده به پست تخصصی بازگشت شجاع خلیل‌زاده به پست تخصصی
شجاع خلیل زاده در پیروزی 4 بر 1 سپاهان مقابل صبا پس از مدت ها از ابتدا در پست دفاع وسط به کار گرفته شد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، عبدا.. ویسی سرمربی تیم سپاهان در ابتدای فصل با موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده در دفاع وسط، آرمین سهرابیان در دفاع چپ و علی هلیچی در دفاع راست، خط دفاعی خود را تشکیل داده بود؛ اما در ادامه عملکرد بازیکنان سپاهان ویسی را مجبور به ایجاد تغییراتی در این آرایش کرد و در ادامه با اضافه شدن احسان حاج صفی، سهرابیان به دفاع وسط آمد و خلیل زاده به پست دفاع راست فرستاده شد تا ضعف های این نقطه از زمین توسط بازیکن با تجربه سپاهان پوشش داده شود.

در دیدار مقابل گسترش فولاد عملکرد خط دفاعی سپاهان با حضور جوانان، غیر قابل قبول بود و تنها نکته مثبت آن برای ویسی بازی دادن به عارف غلامی بود. در دیدار مقابل صبای قم این بازیکن که در دیدار مقابل گسترش فولاد پایه گذار تک گل حاج صفی شده بود، دوباره به میدان فرستاده شد و نمایش خوبی ارائه داد.

به نظر می رسد در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز نیز سرمربی سپاهان با همین نفرات، ترکیب 4 دفاع اصلی خود را شکل دهد. در طول فصل نفرات زیادی در پست دفاع راست برای زردپوشان به میدان رفته اند، اما ویسی هنوز بازیکن مورد نظر خود در این پست را نیافته و عارف غلامی آخرین نفری است که شانس تصاحب این پست را یافته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها