X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 آذر 1395, 11:47
کد خبر: 21446
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 11

برای دیدار فردا غایبی نداریم

اخوان: امیدواریم دست پر به اصفهان بازگردیم

اخوان: امیدواریم دست پر به اصفهان بازگردیم اخوان: امیدواریم دست پر به اصفهان بازگردیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بارش برف در تبریز آغاز شده اما گفته اند تا فردا هوا بهتر می شود.

به گزارش طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با وضعیت سپاهان قبل از دیدار با تراکتورسازی اظَهار داشت: ما به دلیل ساعات پروازی مجبور شدیم از روز گذشته برای بازی با تراکتورسازی راهی تبریز شویم. امروز هم در این همین جا تمرین می کنیم، اگرچه بارش برف آغاز شده و مشخص نیست که وضعیت به کجا می انجامد. البته به ما گفته اند که تا فردا و زمان بازی هوا بهتر می شود و مشکلی برای برگزاری مسابقه نخواهد بود.

وی افزود: ما هفته آینده نیز در جام حذفی بازی حساسی داریم و باید بعد از دیدار با تراکتورسازی بلافاصله به اصفهان بازگردیم تا برای بازی با سپاهان آماده شویم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: خدا را شکر همه بازیکنان در صحت و سلامت به سر می برند و هیچ غایبی هم برای بازی فردا نداریم. امیدوارم بتوانیم دست پر به اصفهان بازگردیم.

اخوان در واکنش به اینکه شایعاتی درباره پیشنهاد پرسپولیس به خلیل زاده مطرح شده، گفت: چیزی رسمی به ما اعلام نشده و این فقط در حد شایعات است. خلیل زاده در ابتدای فصل قرارداد خود را تا پایان فصل تمدید کرد و اگر هم پیشنهادی باشد باید به باشگاه سپاهان اعلام شود.

وی در پایان درباره احتمال بازگشت علی کریمی از دیناموزاگرب به سپاهان گفت: اخیرا هیچ صحبتی با این بازیکن نداشتیم. در صورتی که او بخواهد به سپاهان برگردد، از این موضوع استقبال می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها