X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 دی 1395, 10:28
کد خبر: 21644
خبرنگار: khani
نظرات: 11

روز باشکوه دومین ورزشگاه بزرگ کشور

طبقه اول نقش‌جهان برای استقبال سپاهانی‌ها کم بود ( عکس)

طبقه اول نقش‌جهان برای استقبال سپاهانی‌ها کم بود ( عکس) طبقه اول نقش‌جهان برای استقبال سپاهانی‌ها کم بود ( عکس)
در روزی که ظرفیت طبقه اول نقش‌جهان کفاف استقبال مردم اصفهان را نداد نیاز به تکمیل هرچه زودتر طبقه دوم ورزشگاه احساس شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در اولین میزبانی سپاهان از سرخابی‌های تهران ظرفیت طبقه اول نقش جهان درست مثل بازی‌های حساس قبل از تکمیل فاز دوم پر شد. نزدیک به 40 هزار هوادار فوتبال با حضور در ورزشگاه نقش جهان روز زیبایی را برای فوتبال اصفهان رقم زدند.
اما نکته جالب توجه کافی نبودن طبقه اول ورزشگاه نقش جهان برای دیداری بود که در یک ساعت بد و در یک روز وسط هفته برگزار می‌شد. به غیر از پشت در ماندن چند هزار هوادار که به دلیل تکمیل ظرفیت طبقه اول موفق به حضور در ورزشگاه نشدند هواداران زیادی نیز مطابق عکس به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند. قطعاً اگر طبقه دوم ورزشگاه قابل استفاده بود با استقبالی که این بازی از سوی مردم اصفهان مواجه شد خالی از تماشاگر نمی‌ماند و چند سکوی طبقه دوم هم پر می‌شد.
شاید خیلی‌ها منتظر بودند با عدم استقبال سپاهانی‌ها از بازی با استقلال نقش جهان را برای این تیم "بیش از حد بزرگ" بنامند اما واقعیت این است که بازی بین تیم‌های هفتم و هشتم جدول در یک روز غیر تعطیل که ساعت بازی مناسب نبود با استقبال 40 هزار نفری تماشاگران رو به رو شد. با این حال باید انتظار داشت در بازی‌های حساس‌تر در زمان‌های مناسب‌تر استقبال بهتری از بازی‌های سپاهان صورت پذیرد.
طبقه اول نقش‌جهان برای استقبال سپاهانی‌ها کم بود ( عکس)

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها