X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 دی 1395, 15:55
کد خبر: 21851
خبرنگار: khani
نظرات: 31

از دیپورت مهاجم برزیلی تا حفظ خلیل‌زاده؛

فعالیت‌های کند سپاهان در بازار زمستانی

فعالیت‌های کند سپاهان در بازار زمستانی فعالیت‌های کند سپاهان در بازار زمستانی
تیم سپاهان در بازار زمستانی تاکنون موفق به جذب دو بازیکن شده است؛ بازیکنانی که برای رفع نقایض نیم فصل اول به ترکیب تیم اضافه شده اند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات تابستانی یکی از تیم هایی بود که به صورت چراغ خاموش و بی سر و صدا سعی در جذب بازیکنان مورد نظر و البته فروش بازیکنان مازاد خود داشت.

خروجی ها؛ پدرو هنریکه، قائدی فر و عماد میرجوان

عبدا.. ویسی با توجه به عملکرد بازیکنان در نیم فصل اول مسابقات تاکنون اجازه خروج سه بازیکن را از جمع مردان خود صادر کرده است.

پدرو هنریکه؛ جدایی بدون گل زده و تنها با 7 بازی

مهاجم برزیلی تیم سپاهان در ابتدای فصل در کنار مهرداد محمدی از امیدهای ویسی برای تقویت خط حمله به شمار می‌رفت، ولی با اینکه در ابتدای فصل این بازیکن در تمام بازی ها به عنوان نفر فیکس به کار گرفته می شد، نتوانست با گلزنی ویسی را متقاعد به ادامه همکاری در نیم فصل دوم بکند. در نهایت پدرو هنریکه تنها با 7 بازی و بدون گل زده در لیست خروجی باشگاه قرار گرفت و به کشور خود بازگشت. تنها گل این مهاجم برزیلی در دیدار برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی به ثمر رسید.

عماد میرجوان؛ ناکام در مسابقات لیگ برتر

عماد میرجوان پس از کسب عنوان آقای گلی در لیگ آزادگان به تیم سپاهان اضافه شد، اما در مجموع تنها یک بار به عنوان بازیکن فیکس و 2 بار به عنوان بازیکن دخیره به میدان فرستاده شد تا در پایان نیم فصل در لیست خروجی باشگاه قرار گیرد. دیدار برابر غذای سبز مشهد که در اولین دیدار سپاهان در جام حذفی برگزار شد و 2 بار گلزنی در این دیدار از روزهای خوب میرجوان در تیم سپاهان بود.

سعید قائدی فر؛ جدایی به قصد پیشرفت


هافبک-مدافع جوان جدید تیم ماشین سازی در پایان نیم فصل اول با باشگاه سپاهان به توافق رسید و از این تیم جدا شد. او در آخرین مصاحبه خود گفته که برای پیشرفت تیم سپاهان را به مقصد ماشین سازی ترک کرده است. قائدی فر 12 سال را در تیم سپاهان و پایه های این باشگاه پشت سر گذاشته است و به نظر می رسد درخشش در ماشین سازی می تواند زمینه ساز بازگشت او به تیم دوران کودکی خود باشد.

• علاوه بر این سه بازیکن از علی هلیچی و محمد روشندل نیز به عنوان بازیکنانی که در لیست خروجی باشگاه قرار دارند، نام برده می شد ولی هنوز به صورت رسمی اخباری مبنی بر جدایی این دو بازیکن وجود ندارد.

ورودی ها؛ مسعود حسن زاده و جلال عبدی

تیم سپاهان نیم فصل اول را در شرایطی به پایان رساند که به شدت در پست دفاع راست و مهاجم هدف احساس نیاز می‌کرد و بلافاصله عبدا.. ویسی با به خدمت گرفتن دو بازیکن سعی بر رفع این مشکلات داشته است.

مسعود حسن زاده؛ به فکر درخشش دوباره در اصفهان


مسعود حسن زاده که در پایان لیگ پانزدهم یکی از بازیکنان مورد توجه در بازار نقل و انتقالات به شمار می رفت، در نهایت به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تیم سایپا به این تیم ملحق شد؛ اما شرایط تیم سایپا در نیم فصل اول به خوبی پیش نرفت تا حسن زاده نیز یکی از بازیکنانی باشد که انگشت اتهام به سوی او نشانه می رود. در پایان نیم فصل و با توجه به مشکلات زیادی که تیم سپاهان در خط حمله داشت، عبدا.. ویسی این بازیکن را به خدمت گرفت تا به همراه مهرداد محمدی که از هفته دوازدهم به بعد شرایط خوبی پیدا کرده است، خط حمله زردپوشان را راه بیندازند.

جلال عبدی؛ به دنبال تکرار تجربه خوب در خوزستان


عبدا.. ویسی در هفته های ابتدایی نیم فصل اول از علی هلیچی در پست دفاع راست استفاده کرد. اما در ادامه نتایج ضعیف تیم سپاهان و عمکلرد غیرقابل قبول هیلیچی در فاز حمله، این بازیکن را به نیمکت منتقل کرد. رضا میرزایی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده و در چند بازی انتهایی نیم فصل اول، عارف غلامی در این پست به بازی گرفته شدند تا به وضوح مشکل سپاهان در این بخش از زمین قابل مشاهده باشد. جلال عبدی که فصل گذشته به همراه ویسی و با تیم استقلال خوزستان موفق به کسب قهرمانی لیگ شده بود، به عنوان چاره ویسی برای حل مشکلات تیم در این نقطه از زمین در نظر گرفته شده است و به عنوان اولی خرید سپاهانی ها به این تیم اضافه شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این بازیکن می تواند نمایش های خوب خود در سال گذشته را همراه با سپاهان نیز تکرار کند یا باز هم شاهد تغییرات زیاد توسط سرمربی سپاهان در این پست خواهیم بود.

حفظ خلیل زاده و انصراف از خرید مدافع:

درخواست رسمی تیم پرسپولیس برای به خدمت گرفتن شجاع خلیل زاده و همچنین محرومیت 4 جلسه ای این بازیکن در جام حذفی، در کنار حضور محمد طیبی در اصفهان این شایعات را قوت بخشید که عبدا.. ویسی به دنبال استخدام یک مدافع میانی جدید و آزاد کردن شجاع خلیل زاده است؛ اما اضافه شدن جلال عبدی در پست مدافع راست و فراهم شدن شرایط استفاده از عارف غلامی در پست تخصصی (مدافع وسط) باعث شده تا ویسی در مدت محرومیت خلیل زاده، به زوج موسی کولیبالی و عارف غلامی مدافع جوان خود در قلب خط دفاعی دل خوش کند.

در مجموع جلال عبدی و مسعود حسن زاده دو بازیکنی هستند که تاکنون به جمع زردپوشان اضافه شده اند. البته انتظار می رود که این تیم در ادامه برای به خدمت گرفتن حداقل یک بازیکن دیگر در بازار نقل و انتقالات فعال باشد. تیم سپاهان در نیم فصل اول مسابقات در پست هافبک تهاجمی (پلی میکر) با مشکلاتی روبه رو بوده است و از رسول نویدکیا، طالب ریکانی، جلال علی محمدی، احسان حاج صفی و گاها فرید کریمی در این پست استفاده کرده است. به نظر می رسد خرید بعدی سپاهان در این پست و با توجه به بازیکنان موجود در بازار زمستانی باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها