X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 بهمن 1395, 11:50
کد خبر: 22024
خبرنگار: khani
نظرات: 1

بازگشت ملی پوش ایرانی به سپاهان منتفی شد

جدایی قرضی کریمی از دیناموزاگرب

جدایی قرضی کریمی از دیناموزاگرب جدایی قرضی کریمی از دیناموزاگرب
پنجره نقل و انتقالات زمستانی کرواسی امشب بسته می شود؛ از همین رو ملی پوش ایرانی باشگاه دینامو تا چند ساعت دیگر به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت می دهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، با وجود بسته شدن نقل و انتقالات زمستانی اروپا با ورود به ماه فوریه طبق اعلام فدراسیون فوتبال کرواسی باشگاه های این کشور تا ساعت 24 روز اول فوریه فرصت نقل و انتقال و درخواست TMS دارند؛ از همین رو ملی پوش ایرانی باشگاه دیناموزاگرب چند ساعت دیگر فرصت دارد تا به یکی از پیشنهاداتش برای جدایی قرضی از این باشگاه مطرح پاسخ مثبت بدهد.

علی کریمی با توجه به نیمکت نشینی های متوالی در نیم فصل نخست لیگ کرواسی و تبعید به تیم دوم دینامو از شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم برخوردار نیست؛ از همین رو با موافقت باشگاه دینامو در پی فراهم کردن شرایط برای کوچ به تیمی دیگر در کرواسی است تا نیم فصل دوم را به میدان رفته و با تجربه بیشتری به اردوی دینامو بازگردد.

در شرایطی که کریمی به پیشنهادات رسیده از لیگ برتر ایران از جمله باشگاه سپاهان پاسخ منفی داد و اعلام کرد که ترجیح می دهد در اروپا بماند. مدیربرنامه های این بازیکن راهی زاگرب شده تا امروز زمینه جدایی قرضی موکل خود را فراهم کند. گفته می شود لوکوموتیو زاگرب جدی ترین مشتری هافبک ایرانی محسوب می شود و در صورت توافق مالی میان دو باشگاه علی کریمی به این تیم برای نیم فصل نقل مکان خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها