X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1395, 09:32
کد خبر: 22120
خبرنگار: khani
نظرات: 54

آیا نارضایتی هواداران سپاهان از تیم‌شان غیر منطقی است؟

ویسی باید طلبکار باشد یا هواداران؟

ویسی باید طلبکار باشد یا هواداران؟ ویسی باید طلبکار باشد یا هواداران؟
هفت شکست، هفت تساوی و هفت پیروزی آماری نیست که به عبدالله ویسی این حق را بدهد که اعتراض تماشاگران خودی را سرکوب کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، تماشاگران سپاهان که روز گذشته شکست خانگی تحقیرآمیز برابر تیم انتهای جدولی ماشین سازی را از نزدیک مشاهده کردند بر علیه کادر فنی سپاهان شعار سر دادند، این شعارها اما در کنفرانس خبری بعد از بازی با واکنش تند عبدالله ویسی همراه شد و سرمربی سپاهان آنها را خط دهی شده خواند. سوال اما اینجاست که حق با کدام طرف است. آیا شعارهایی که سر داده شد واقعاً خط دهی شده است یا واقعیت چیزی غیر از این است که سرمربی سپاهان فکر می‌کند.
بدون هیچ شکی میزان حمایتی که از سرمربی‌ سپاهان در این فصل شده است تاکنون در سپاهان یا حتی هیچ تیم پرطرفدار دیگر ایرانی سابقه نداشته است. تماشاگران سپاهان تا قبل از بازی نیم فصل دوم با نفت تهران و با سپاهان در همان هفته اول برابر پدیده در خانه شکست خورد اما بعد از بازی، تماشاگران سپاهان دست به تشویق تیم خود زدند تا نشان دهند امسال پشتیبان این تیم هستند. در ادامه پس از شکست در آبادان و نبردن پیکان در خانه، شکست خانگی بعدی سپاهان برابر پرسپولیس بود؛ آنها پس از 13 سال در اصفهان با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند اما علی رغم این شکست حیثیتی باز هم هواداران سپاهان دست از حمایت از تیم خود نکشیدند. شکست‌های سپاهان اما داخل و خارج اصفهان ادامه داشت؛ آنها در داربی اصفهان مغلوب ذوب آهن شدند، در ادامه از پس سایپای انتهای جدولی و فولاد در خانه برنیامند تا پنجمین شکست فصل در تبریز برابر گسترش فولاد از راه برسد.
اما مقطعی که حمایت سکوها را از عبدالله ویسی گرفت به 2 دیدار مهم پایانی نیم فصل برابر استقلال و نفت تهران بازمی‌گردد. حمایت 40 هزار نفری هواداران سپاهان در 2 بازی حساس برابر استقلال و نفت تهران نتیجه‌ای جز شکست و حسرت نداشت. تماشاگران سپاهان در خانه شاهد تساوی دقایق پایانی برابر استقلال و حذف دردناک برابر نفت تهران بودند.
عبدالله ویسی در سپاهان یک نیم فصل فرصت داشت که ترکیب تیم خود را بشناسد و هواداران خودی را امیدوار کند اما در پایان نیم فصل هیچ نشانه‌‌ای از پیشرفت در بازی سپاهان دیده نشد، بازی‌های بی کیفیتی که گاه با نتیجه و گاه بدون نتیجه همراه می‌شد در پایان صبر هوادارانی که نیمی از فصل به پای تیم خود تحمل کرده بودند را لبریز کرد تا در بازی هفته بیست و یکم برابر ماشین سازی به عملکرد تیم معترض شوند.
شکست سنگین خانگی برابر ماشین سازی انتهای جدولی هیچ توجیهی ندارد، آنچه از سپاهان درون زمین دیده‌ایم با صحبت‌هایی که عبدالله ویسی در نشست خبری می‌گوید زمین تا آسمان فرق دارد، تیم او در راحت ترین بازی فصل به بدترین شکل شکست خورده است، در حمله تاکتیک خاصی برای باز کردن دفاع حریف ندارد و دفاع تیمی فاجعه بار این تیم به نقطه ضعف سپاهان تبدیل شده است. شاید بهتر باشد عبدالله ویسی به جای طلبکار بودن از تماشاگرانی که در سرمای عصر پنجشنبه اصفهان برای حمایت به نقش جهان آمدند به تعداد باخت‌های تیمش فکر کند که با ادامه این روند احتمالاً دو رقمی هم می‌شود!
/محمد هاشم میرباقری/
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها