X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 بهمن 1395, 19:48
کد خبر: 22180
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 23

پنلتی اول باید تکرار می شد

ویسی: تمام فضاها را برای پرسپولیس بسته بودیم

ویسی: تمام فضاها را برای پرسپولیس بسته بودیم ویسی: تمام فضاها را برای پرسپولیس بسته بودیم
سرمربی تیم سپاهان گفت:امیدوارم در ادامه لیگ بازی های خوبی انجام دهیم.

به گزارش کاپ،عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشته و مردم از تماشای آن لذت بردند. می‌توانستیم نه تنها بازنده نباشیم، بلکه برنده شویم.به جز یک موقعیتی که در دقیقه یک به حریف دادیم بازنده بازی شدیم و نمی‌دانم چه بگویم.

وی درباره اشتباهات داوری علیه سپاهان گفت: چه باید بگویم در 7 بازی اخیر به جز بازی با نفت که بحث داوری نداشتیم، در 6 بازی دیگر از داوری آسیب دیدیم. اکنون هم اگر حرف بزنم، می‌گویند باخته است. به هر حال پرسپولیس تیم قدرتمندی است که امروز موقعیت کمی برای گلزنی پیدا کرد و ما تمام فضاهایش را بسته بودیم. بهتر است بحث داوری را ادامه ندهیم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا استعفایش به خاطر نداشتن بازیکن یا حواشی اطراف تیم بوده است، بیان داشت: استعفای من فنی یا به خاطر مسائل حاشیه‌ای نبود، بلکه من فکر می‌کردم یک بازیکن بدون اجازه من جذب شده، به همین خاطر برای اصولم استعفا کردم. در لیست من این مهره نفر سوم بود، اما مسئولان ما هنگام بازی او را جذب کرده بودند. ما در بازی‌هایی که باختیم بدشانس بودیم. امروز هم هیچ حاشیه‌ای نبود و هواداران فقط تیم را حمایت کردند، ولی زورمان نرسید.

وی درباره اینکه آیا جذب جباروف بدون هماهنگی با او بوده است،گفت: موقع سوال پرسیدن، خنده‌ات برای من بود؟(این خبرنگار اعلام کرد؛ دوستم صحبتی کرد، به همین خاطر خندیدم!)

ویسی افزود: در لحظه آخر نقل و انتقالات به من گفتند آیا خبر داری جباروف جذب شده است؟ گفتم من بی‌خبر از این مسئله هستم. به همین خاطر اگر بدون اطلاع من این بازیکن جذب شده این کار در اصول من جایی ندارد و استعفا می‌دهم. جباروف بعد از علی کریمی و آندرانیک تیموریان نفر سوم لیستم بود. کریمی نتوانست بیاید و تیموریان هم عذرخواهی کرد. مسئولان باشگاه به همین خاطر جباروف را جذب کردند، من گفتم چرا این مسئله را به من اطلاع ندادید، آنها گفتند چون در جریان بازی قرار داشتی، نتوانستیم با تو تماس بگیریم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه چرا روزبه چشمی را جذب نکرده بیان داشت: 4-3 هفته مصدومیت این بازیکن طول می‌کشید و به ما گفتند او فقط می‌تواند در 5 بازی به میدان برود، به همین خاطر او را نگرفتیم.

ویسی درباره اینکه به نظر می‌رسد به او اطلاعات غلط داده‌اند و چشمی مصدوم نبوده است گفت: مدیر برنامه‌های این بازیکن این حرف را زد. او گفت او بعد از 3 هفته می‌تواند به میدان برود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها