X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 شهریور 1396, 12:10
کد خبر: 24077
خبرنگار: khani
نظرات: 10

تاریکی نقش‌جهان بدتر از حذف سپاهان

جلوه زشت یک سهل‌انگاری بزرگ

جلوه زشت یک سهل‌انگاری بزرگ جلوه زشت یک سهل‌انگاری بزرگ
برطرف نشدن نقایص نقش جهان در ۱۰ ماه پس از بازگشایی مجدد این ورزشگاه سرانجام به ناخوشایندترین شکل ممکن در یک مسابقه رسمی نمود پیدا کرد به گونه‌ای که حتی وداع زودهنگام طلایی‌پوشان با جام حذفی را تحت تأثیر قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از آنکه طلسم ورزشگاه نقش جهان شکست و این استادیوم پُرسروصدا بالاخره پس از نزدیک به یک دهه مجدداً در اختیار سپاهان قرار گرفت مرتباً شنیده می‌شد که ورزشگاه بزرگ اصفهان هنوز نقایصی دارد که به مرور برطرف خواهد شد.

با سپری شدن بیش از ۱۰ ماه از بازگشایی مجدد نقش جهان وعده‌های قبلی درباره برطرف شدن نقایص هنوز کاملاً عملی نشده است. این اهمال به بدترین و زشت‌ترین شکل ممکن در دیدار سپاهان و صنعت نفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی نمود پیدا کرد.

توقف چندین‌باره یک مسابقه رسمی آن هم در بالاترین سطح فوتبال کشور اگرچه اتفاقی کم‌سابقه در ایران نیست اما اعتبار فوتبال اصفهان را به شدت خدشه‌دار کرد؛ حتی اگر به گفته مدیر فنی ورزشگاه نقش‌جهان حاصل بدقولی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی باشد. تاریکی نقش‌جهان آنقدر ناخوشایند بود که حتی حذف زودهنگام سپاهان از جام حذفی که به خودی خود اتفاق تلخی بود را به حاشیه برد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها