X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1396, 15:49
کد خبر: 24494
خبرنگار: lark
نظرات: 0

نگران آسیب بدنی بازیکنانم هستم

شهبازی: شرایط ذوب‌آهن دقیقاً برعکس فصل گذشته است

شهبازی: شرایط ذوب‌آهن دقیقاً برعکس فصل گذشته است شهبازی: شرایط ذوب‌آهن دقیقاً برعکس فصل گذشته است
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: خیلی دیر تمریناتمان را شروع کردیم و شرایط سختی را برای دربی روز جمعه پیش‌رو داریم اما تلاش می‌کنیم در خور نام سپاهان باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سمیه شهبازی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط قرارداد باشگاه سپاهان با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال بانوان، اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم شرایط خیلی خوب است اما اصلاً آن چیزی نبود که در رسانه‌ها مطرح می‌شد و خیلی بیشتر از آن بود و بازیکنان از این شرایط راضی بودند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: در باشگاه سپاهان هر سیاستی که برای تیم فوتبال مردان در نظر گرفته می‌شود برای تیم بانوان نیز لحاظ می‌شود. صحبت‌هایی که با باشگاه سپاهان در زمینه شرایط و قراردادها انجام گرفت راضی‌کننده است.
وی ادامه داد: تقریباً ۷۰ درصد از بازیکنان آینده‌سازان میهن با باشگاه سپاهان قرارداد بستند. سایر بازیکنان هم چون تکلیف تیم آینده‌سازان را نامشخص دیدند برای فصل جدید به تیم‌های دیگر پیوستند. فاطمه عادلی از اینکه باشگاه سپاهان در لیگ برتر تیمداری خواهد کرد خبر نداشت و با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد بست. صفورا جعفری هم دوست داشت برای شهر خودش بازی کند و به شیراز برگشت.

نگران آسیب بدنی بازیکنانم هستم

شهبازی افزود: تمریناتمان را خیلی دیر شروع کردیم و این موضوع خیلی نگرانم کرده است. درست است که ۷۰ درصد از بازیکنان فصل گذشته تیم در کنار یکدیگر کار کرده‌اند و با هم آشنا هستند اما در فوتبال شرایط بدنی حرف اول را می‌زند و نگران آسیب بازیکنانم هستم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و کمی من را نگران کرده است و امیدوار هستم مشکلی پیش نیاید.
وی خاطرنشان کرد: تا قبل از اینکه به باشگاه سپاهان بپیوندیم تیم تمرین نداشت چون تکلیف آینده‌سازان مشخص نبود و بازیکنان تمرکزی برای انجام تمرین خوب با بازدهی بالا نداشتند. بچه‌ها در همه موارد غیرت خود را به من نشان داده‌اند اما غیرت همیشه چاره‌ساز نیست.
شهبازی در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن برای دربی روز جمعه گفت: ذوب‌آهن امسال تیم خود را تقویت کرده است و فکر می‌کنم در خطوطی که ضعیف بودند بازیکنان قوی جذب کرده‌اند. همچنین بازیکنان جوان و خوبی نیز از فصل گذشته در ترکیب تیم ذوب‌آهن حضور دارند که قطعاً تجربه و انگیزه آن‌ها بیشتر شده است.

ذوب‌آهن امسال شرایط فنی خوبی دارد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه ذوب‌آهن تمرینات خود را خیلی زودتر از سپاهان شروع کرده است، بیان کرد: فکر می‌کنم امسال پتانسیل جوانی و تجربه در تیم ذوب آهن در کنار هم قرار گرفته و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. شرایط ما و ذوب آهن نسبت به فصل گذشته برعکس شده است.
وی تأکید کرد: با وجود اینکه تقریباً بازیکن آزاد و بدون تیم باقی‌ نمانده است اما در تلاش هستم یکی، دو بازیکن غیربومی را نیز به ترکیب تیم اضافه کنم.
شهبازی در مورد پیش‌بینی بازی دربی خاطرنشان کرد: در کل بازی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و با وجود شرایط سخت تیم ما و نداشتن تمرین کافی، نمی‌توانم این بازی را پیش‌بینی کنم اما تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم در اولین دیدار در خور نام باشگاه سپاهان باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها