X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1396, 14:28
کد خبر: 24519
خبرنگار: lark
نظرات: 1

با یک جلسه تمرین به دیدار ذوب آهن رفتیم

شهبازی: امسال هم مدعی خواهیم بود

شهبازی: امسال هم مدعی خواهیم بود شهبازی: امسال هم مدعی خواهیم بود
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته ، شروعی فوق العاده در فصل جدید داشت. سمیه شهبازی امروز با سپاهان ، در هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان دربی اصفهان را مقتدرانه به سود خود پایان داد. سمیه شهبازی درباره بازی اظهار کرد: سپاهان در آخرین روزهای منتهی به لیگ برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرد. من روز دوشنبه با باشگاه به نتیجه رسیدم و تا روز چهارشنبه بازیکنان ما از نقاط مختلف ، به تیم ملحق شدند و تیم را کامل کردند. در حقیقت ما فقط یک جلسه تمرین سبک با تمام قوا در روز پنج شنبه برگزار کردیم و به همین دلیل بسیار نگران این بازی بودم.
بخش مهمی از بازیکنان فصل گذشته تیمم را از دست داده بودم و حدود ۶۰ درصد بازیکنان فصل قبل از آینده سازان به سپاهان آمده اند. علاوه بر این تغییرات ، تیم از نظر بدنی آماده نبود و انتظار داشتم مشکلات زیادی برابر ذوب آهن که ۲ ماه تمرین مستمر را پشت سر گذاشته بود داشته باشیم. در نیمه اول ، بازی پایاپای پیش رفت و ما ۳ بر ۲ پیش افتادیم. قابل پیش بینی بود که در نیمه دوم دچار افت بدنی شویم اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و بر خلاف تصور ، تیم حریف دچار افت شد و ما توانستیم اختلاف گل را افزایش دهیم.
ما امسال ترکیب جدیدی را به میدان می فرستیم و نباید تصور شود که سپاهان امسال ، همان آینده سازان فصل قبل است. تعداد زیادی از بازیکنانی که سال گذشته فیکس تیم نبوده اند اکنون در سپاهان به ترکیب اصلی رسیده اند و این یعنی دگرگونی در ترکیب تیم. امروز در دفاع آخر و دفاع چپ و هافبک های میانی نفرات جدیدی را به میدان فرستادیم و یکی از پرچالش ترین کارها برای یک مربی ، هماهنگ کردن خط دفاعی تیمش با هم ، آن هم در این شرایط و محدودیت زمانی است.
همه بازیکنانم در بازی امروز نمایش خوبی داشتند. مطمئن باشید امسال هم با سپاهان مدعی قهرمانی خواهیم بود. همه بازیکنان و مجموعه سپاهان دست به دست هم می دهند تا برای قهرمانی بجنگیم و هدفی جز این نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها