X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آبان 1396, 09:54
کد خبر: 24731
خبرنگار: khani
نظرات: 0

منش سپاهان، احترام به حریف است

الهام فرهمند: در بدترین زمان گل خوردیم

الهام فرهمند: در بدترین زمان گل خوردیم الهام فرهمند: در بدترین زمان گل خوردیم
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاکید بر این که سپاهان پس از دریافت گل دوم از نظر روانی دچار در هم گسیختگی شد گفت: منش و شخصیت سپاهان بر مبنای احترام به حریف است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت ورزش بانوان؛ الهام فرهمند ، کاپیتان با اخلاق و محبوب تیم فوتبال سپاهان پس از شکست زرد پوشان در نبرد بم درباره این بازی سخن گفته است. هافبک میانی زردها در بازی با شهرداری بم ، نتوانست مانع از شکست تیمش شود با این حال سپاهان به آینده امیدوار است. گفتگوی الهام فرهمند با ورزش بانوان از این قرار است:

روز بد ما و روز خوب آن ها: بازیکنان شهرداری بم دونده تر، جنگنده تر و بهتر بازی کردند و مزد بازی بهتر خود را در روز بد بازیکنان ما و بدشانسی هایی که در این بازی گریبانگیر تیم ما شد گرفتند.

بازی روی موکت!: بازی در زمین بم دشوار است و روی عملکرد تیم اثر می گذارد. زمین ورزشگاه فجر ، بیشتر شبیه به موکت است تا زمین چمن و‌ هیچ شباهتی به زمین فوتبال حتی از نوع مصنوعی ندارد. زمین ورزشگاه بم ، بازیکنان ما را خیلی زود خسته کرد و همین مسئله در کار ما اثر گذار بود اما این که بخواهیم شکست را به چمن ورزشگاه بم نسبت بدهیم بهانه قابل قبولی نیست.

از دست دادن برتری عددی در میانه میدان: واقعیت این است که ما نتوانستیم در میانه میدان خواسته های مربی تیم را اجرا کنیم اما به نظر من مهاجمان و هافبک های کناری ما در این زمینه که به خوبی مورد تغذیه نیستند قرار نگرفتند باید پرکارتر عمل می کردند. یک مهاجم یا یک هافبک کناری باید به میانه زمین نزدیک شود ، در درگیری ها شرکت کند و توپ گیری کند. این کاری بود که در تیم شهرداری بم انجام شد.

کار مهاجم این نیست که روی یک خط بایستد و توپ بخواهد. در تیم بم ، حداقل یکی از ۲ مهاجم به خط میانی کمک می کرد و همین باعث می شد آن ها در میانه میدان به برتری عددی برسند و همین کار ما را سخت کرد. تمام تیم ما تحرک کافی نداشت و بازیکنی که صاحب توپ می شد گزینه مناسبی برای پاس دادن نداشت و مجبور می شد زیر توپ بزند و این مربوط به تمام تیم بود. ما جنگ میانه میدان را از دست دادیم و نتیجه آن هم مشخص بود.

مصدومیت بد موقع: در نیمه اول پا به پای بم پیش رفتیم و همان طور که آن ها چند موقعیت خوب داشتند ما هم در چند موقعیت دروازه بم را تهدید کردیم. گل اول تیم شهرداری بم در زمانی به ثمر رسید که مدافع میانی ما به دلیل آسیب دیدگی بیرون از زمین بود و ما ۱۰ نفره بودیم. او در حالی که شرایط حادی داشت نباید به میدان برمی گشت اما به خاطر تعصب به تیم به زمین بازگشت.

دریافت گل در بدترین زمان: در بین ۲ نیمه و در رختکن ، می دانستیم که می توانیم در نیمه دوم نتیجه را جبران کنیم اما در همان ابتدای نیمه دوم در بدترین زمان ممکن گل دوم را دریافت کردیم. فیلمی که هست نشان می دهد گل دوم بم آفساید بوده است. علاوه بر این ، دفاع وسط ما در این زمان ، شرایط این را نداشت که بخواهد توپ را دفع کند. با دریافت گل دوم ، تیم از نظر روانی به هم ریخت. وقتی در زمان بدی گلی دریافت می کنید بازگشت تیم به شرایط بازی بسیار سخت می شود. این اتفاق برای ما بعد از گل دوم حریف رخ داد که طبیعی بود. ما نتوانستیم تمرکز لازم برای بازگشت را به دست بیاوریم.

سپاهان ، شخصیت باشگاه و احترام به حریف: من بسیار خوشحالم در تیمی حضور دارم که به عنوان یک باشگاه باشخصیت شناخته می شود. تیم مردان سپاهان ۵ دوره قهرمان لیگ شده و پرافتخار ترین تیم ایران به حساب می آید. باشگاه ما به حدی ساختار دارد و حفظ شخصیت باشگاه برای آن مهم است به ما اجازه صحبت درباره بسیاری از مسائل را نمی دهد. از نظر شخصیتی ، وقتی در چنین باشگاهی حضور داشته باشید نمی توانید بزرگ و با دید وسیع به مسائل نگاه نکنید. از حضور در سپاهان واقعا خوشحال هستم . باشگاه سپاهان در برابر هر تیمی قرار بگیرد ، چه برنده باشد و چه بازنده و حتی اگر حتی حریفی را ۲ رقمی کند منش و شخصیت باشگاه مبنی بر احترام به حریف است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها