X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 آبان 1396, 15:55
کد خبر: 24802
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سپاهان را به آینده سازان نسبت ندهید

شهبازی : به کورس قهرمانی باز می گردیم

شهبازی :  به کورس قهرمانی باز می گردیم شهبازی :  به کورس قهرمانی باز می گردیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاکید بر این که موفقیت و نتایج سپاهان متعلق به این تیم است و نه آینده سازان گفت: شکست در بم اتفاق بود و بازیکنان سپاهان برای پیروزی در ایلام هم قسم شده بودند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سمیه شهبازی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان اظهار کرد: کار ما در ایلام بسیار سخت بود زیرا علاوه بر این که باید با تیم حریف می جنگیدیم ، کاهش توان روانی تیم پس از شکست در بم هم در برابر ما قرار داشت.

وی افزود: در طول هفته در جریان تمرین تلاش می کردم به بازیکنان گوشزد کنم که چه کسانی هستند و چه توانایی هایی دارند. خوشبختانه به تدریج خودباوری لازم ایجاد شد و توانستیم از این بازی سخت امتیاز کامل را کسب کنیم و کاملا از این نتیجه راضی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در بازی با پالایش گاز ، توپ و میدان در اختیار تیم ما بود و به دلیل این که زمین ایلام ناهموار است مجبور بودیم بازی مستقیم را در پیش بگیریم و این، با توجه به سبک بازی ما که بر روی زمین است کار ما را سخت می کرد.

شهبازی عنوان کرد: در بازی برابر تیم هایی چون ایلام ، شهرداری سیرجان و راه یاب ملل سنندج یک پیروزی حداقلی هم خوشحال کننده است زیرا آن ها حریفان سرسختی هستند. تمام بازیکنان ما با غیرت و جانانه کار کردند و برای پیروزی در این بازی هم قسم شده بودند.

وی عنوان کرد: من این قول را می دهم که به کورس قهرمانی باز می گردیم. شکست در بم یک اتفاق بود و ابر و باد و فلک دست به دست هم داد که در بم بازنده باشیم. اطمینان داشته باشید هر اقدام ما فقط برای این است که در کورس رقابت قهرمانی باقی بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد وضعیت غایبان تیمش گفت: ما در بازی با پالایش گاز ، مهسا پور محمدیان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و شیوا فاضلی هم مصدوم است. پای شیوا فاضلی هنوز ورم دارد و باید منتظر کاهش ورم و گرفتن MRI باشیم تا وضعیت او مشخص شود. چند مصدوم جزئی داشته ایم که مشکلی برای همراهی تیم ندارند و کوثر کمالی هم امروز بازی کرد.

شهبازی با اشاره به موضوع کوچ جمعی بازیکنان فصل گذشته تیم آینده سازان و مسائل حاشیه ای که اخیرا مطرح شده گفت: می خواهم تاکید کنم که ما سپاهان هستیم و هیچ ارتباطی با آینده سازان نداریم. در ورزش حرفه ای ، انتقال تعدادی از بازیکنان و مربیان یک تیم به تیم دیگر مورد عجیبی نیست و نباید تیم ما با آینده سازان فصل گذشته مقایسه شود. آینده سازان دیگر وجود ندارد و من از همه می خواهم که به هیچ عنوان ما را به تیم آینده سازان نسبت ندهند. امروز عضو باشگاهی بزرگ به نام سپاهان هستیم و همه ما به این باشگاه تعهد داریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها