X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 آذر 1396, 10:58
کد خبر: 24916
خبرنگار: khani
نظرات: 3

هواداران نگران نباشند، شرایط تغییر می کند

کریمی: سپاهان بدشانسی آورده است

کریمی: سپاهان بدشانسی آورده است کریمی: سپاهان بدشانسی آورده است
هافبک ملی پوش سپاهان اعتقاد دارد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا می کند و در نیم فصل دوم به رده های بالایی جدول می رسد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط این روزهای سپاهان، کار کردن دوباره با زلاتکو کرانچار، نگرانی هواداران بابت شرایط این تیم، حضورش در اردوهای تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

سپاهان بدشانسی آورده است
تیم ما بازی های خوبی انجام می دهد اما در نتیجه بدشانس هستیم. متاسفانه در اکثر بازی ها توپ هایمان وارد دروازه نمی شود. می دانیم که این نتایج در حد سپاهان نیست اما قطعا در آینده با ایجاد هماهنگی بیشتر میان نفرات و تقویت تیم در نیم فصل شرایط برای ما بهتر می شود و همه چیز خوب می شود.

سومین بار است با کرانچار کار می کنم
این سومین دوره ای است که با کرانچار کار می کنم. در گذشته یک بار در سپاهان، یک بار در دیناموزاگرب و حالا دوباره در سپاهان او مربی ام است. قرار بود یک بار هم در تیم امید شاگرد او شوم اما این اتفاق رخ نداد. کرانچار مربی است که نیاز به تعریف و تمجید ندارد و همه می دانند چقدر بزرگ است. او کارش را خیلی خوب بلد است و قطعا در آینده به موفقیت های بیشتری با سپاهان می رسد.

سپاهان از نظر مهره چیزی کم ندارد

شخصا برای موفقیت سپاهان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم. سپاهان واقعا از نظر مهره یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و ما از نظر بازیکن چیزی کم نداریم. من هم با همه بچه ها دوست هستم و همه باهم تلاش می کنیم تا روزهای خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

حق ما شکست در برابر صنعت نفت نبود

در بازی گذشته با صنعت نفت آبادان ما همه کار برای بردن انجام دادیم اما تیم صنعت نفت با 3 ضربه ایستگاهی به گل رسید. اگر نبوغ بازیکنی مثل کرار جاسم نبود، قطعا صنعت نفت برنده نمی شد. ما در این بازی 7، 8 موقعیت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و واقعا حق مان شکست نبود. ضمن اینکه داور بازی نیز روی عملکردمان بسیار تاثیرگذار بود.

کرار تمارض می کرد، شیمبا با آرنج می زد!
من هیچ وقت دوست نداشتم درباره داوری حرف بزنم اما در بازی با صنعت نفت واقعا به من فشار آمد. داور سوت هایش را کاملا یک طرفه زد و اگرچه روی صحنه های گل تاثیر نداشت اما با خطاهای بی موردی که می گرفت، تمرکز ما را برهم می زد. برایم جالب بود که کرار جاسم در چند صحنه تمارض کرد و داور خطا گرفت. جالب اینکه شیمبا چند بار با آرنج بینی بازیکنان ما را خون انداخت اما خبری از خطا نبود. متاسفانه همه سوت های این مدلی به سود صنعت نفت زده شد و واقعا اعصاب ما خرد شده بود.

هواداران نگران نباشند، شرایط تغییر می کند
هواداران سپاهان خیالشان راحت باشد که شرایط را تغییر می دهیم. من از این هواداران خوب تشکر می کنم که همواره حامی مان بودند. از آنها می خواهم بازهم به حمایت شان ادامه دهند تا بتوانیم روزهای خوبی را برای آنها به ارمغان بیاوریم. آنها نگران نباشند، در نیم فصل دوم خیلی چیزها تغییر می کند.

شریفی به قدرت سپاهان اضافه می کند
مهدی شریفی بازیکن بسیار ارزشمندی است که هم بازی ام نیز بوده؛ او بسیار توانمند است و خوشحالم که به سپاهان برمی گردد. قطعا با حضور مهدی شریفی که خدمت سربازی او را از سپاهان دور کرد، قدرت تیمی ما بیشتر می شود و می توانیم بهتر کار کنیم.

از کی روش تشکر می کنم
بسیار خوشحالم که آقای کی روش در ماه های گذشته مرا دیده و دعوت کرده است. از او ممنونم که به من اعتماد کرد و در مسابقات اخیر به میدان فرستاد. من نیز همیشه تلاش کرده ام پاسخ اعتمادش را بدهم. امیدوارم در این راه موفق باشم.

سرمربی تیم ملی همه بازیکنان را می بیند

همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند، جزو بهترین ها هستند. اینکه کی روش تعداد زیادی هافبک تدافعی دعوت می کند، نشان می دهد اوهمه بازیکنان را می بیند و به همه فرصت می دهد. کی روش یک مربی حرفه ای است که کارش را می داند چطور انجام دهد. من نیز تلاش می کنم تا بتوانم شرایط خوبی داشته و در رقابت با سایر نفرات عملکرد خوبی داشته باشم.

دوست دارم به فوتبال اروپا برگردم
من در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی در سپاهان و تیم ملی است اما آرزوی هر بازیکنی حضور در فوتبال اروپا است. بعد از جدایی از لیگ کرواسی بازهم علاقه مند بودم که در اروپا به فوتبالم ادامه دهم اما شرایط مهیا نشد و به تیمی که همیشه از کودکی دوستش داشتم، سپاهان برگشتم. با این حال دوست دارم به اروپا برگردم و در تیم های بزرگ بازی کنم. نهایت تلاشم را انجام می دهم تا این شرایط پیش بیاید و امیدوارم موفق شوم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها