X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 آذر 1396, 12:06
کد خبر: 24918
خبرنگار: khani
نظرات: 2

خدا را شکر تیم در وضعیت خوبی هست

فرهمند: نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم

فرهمند: نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم فرهمند: نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شکست بدی در مقابل بم داشتیم که هنوز تلاش می‌کنیم آن را به فراموشی بسپاریم، برای ماندن در جمع مدعیان باید پیروزهای پر گل داشته باشیم، چرا که امسال تیم‌های بیشتری مدعی قهرمانی هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،الهام فرهمند در گفت و گو با ایسنا ، اظهار کرد: خدا را شکر تیم در وضعیت خوبی هست و روند رو به رشدی داشتیم. در این مدت، بعد از شکست ناباورانه‌ای که جلوی بم داشتیم سعی کردیم اتفاقات بازی را فراموش کنیم و بتوانیم با پیروزی در بازی های پیش رو از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

وی افزود: خوشبختانه سطح لیگ امسال نسبت به گذشته خیلی بهتر و بالاتر رفته است، تیم‌ها به نسبت سال‌های گذشته پیشرفت خیلی خوبی داشتند. امسال پنج یا شش تیم برای رفتن روی سکو رقابت می کنند که این مساله خیلی به بالا رفتن سطح لیگ کمک می‌کند.

وی ادامه داد: حتی بسیاری از نتایج مسابقات برخلاف سال گذشته قابل پیش بینی نیست، در هر بازی اتفاقاتی رخ می‌دهد که می‌تواند نتایج را تغییر دهد و جدول را دستخوش تغییرات قرار دهد.

فرهمند در خصوص بازی تیمش در مقابل نماینده فارس گفت: تیم فارس استخوان بندی سال گذشته‌اش را حفظ کرده و چند بازیکن جدید هم به ترکیب خود اضافه کرده و قوی‌تر شده است. با تمام احترامی که برای نمایندهٔ فارس قائل هستیم اما برای ماندن در جمع مدعیان برای گرفتن سه امتیاز به شیراز می‌رویم.

وی در مورد اعتراضات زیادی که طی هفته‌های اخیر از سوی مربیان و بازیکنان تیم‌ها در خصوص داوریا بوده است، خاطر نشان کرد: این چندین هفته خیلی درمورد داوری‌ها شنیدیم و دیدیم، اما در حیطه وظایف و کاری من به عنوان بازیکن نیست که بخواهم در این رابطه اظهار نظر کنم اما امیدوارم در این زمینه هم ایران هر سال پیشرفت بیشتری داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها