X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 آذر 1396, 17:44
کد خبر: 24974
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان

انصراف تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان از بازی مقابل سپاهان

انصراف تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان از بازی مقابل سپاهان انصراف تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان از بازی مقابل سپاهان
مدیر باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد: تیم فوتبال بانوان این باشگاه از دیدار برابر سپاهان اصفهان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال انصراف داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل ازایرنا عبدالنبی شولی افزود: با توجه به مصدومیت تعدادی از بازیکنان استقلال خوزستان، تصمیم گرفتیم که از رفتن به اصفهان و قرار گرفتن در مقابل تیم سپاهان انصراف دهیم تا با آمادگی بیشتری دور برگشت مسابقات را دنبال کنیم.
هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در حالی آغاز می شود که آبی های خوزستان باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم قدرتمند سپاهان اصفهان بروند و استقلالی ها در انتهای جدول جای گرفته اند.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 3 امتیاز از هفت بازی گذشته خود در مکان یازدهم جدول قرار دارد اما در سوی مقابل تیم سپاهان با 18 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی جای گرفته است.
آبی های خوزستان که دومین سال حضور خود را در لیگ برتر فوتبال بانوان تجربه می کنند در این فصل عملکرد قابل قبولی نداشته و این موضوع نارضایتی دختران فوتبال دوست خوزستانی را به همراه داشته است اگر چه باید اشاره کرد که این تیم به فاصله چند روز مانده به شروع مسابقات بسته شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها