X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 آذر 1396, 10:45
کد خبر: 25107
خبرنگار: khani
نظرات: 2

عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی باعث می‌شود تا در رنکینگ جهانی سقوط کنیم

بیان محمودی : بازی برابر سپاهان به طور حتم بازی سختی خواهد بود

بیان محمودی :  بازی برابر سپاهان به طور حتم بازی سختی خواهد بود بیان محمودی :  بازی برابر سپاهان به طور حتم بازی سختی خواهد بود
سرمربی تیم فوتبال بانوان راهیاب ملل گفت : بازی بعدی ما برابر سپاهان است. به طور حتم بازی سختی خواهد بود
بیان محمودی اظهار داشت: هفته نهم لیگ بازی بسیار سخت و حساسی را برابر تیم شهرداری بم داشتیم. بم تیم بسیار قوی و یکدستی است که تاکنون هیچ باختی را هم در تجربه نکرده بود. بازیکنان راهیاب برای پیروزی برابر این تیم قدرتمند هم قسم شده بودند.

وی افزود: ما برابر تیم سیرجان پیروز شده بودیم و تمام تمرکزمان این بود که تیم شهرداری بم را هم شکست بدهیم. برهمین اساس در یک هفته گذشته روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردیم. دو روز آخر حتی بازیکنان را از فضای مجازی دور کردیم.

سرمربی تیم راهیاب ادامه داد: از شاگردانم بسیار راضی هستم. در زمین بازی بسیار خوب بازی کردند. آنها دو، سه موقیعت گل را خلق کردند که دروازه‌بان خوب شهرداری بم آنها را گرفت. در نهایت توانستیم با یک گل پیروز بازی باشیم و سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاوریم.

بیان محمودی یادآورشد: بازی بعدی ما برابر سپاهان است. به طور حتم بازی سختی خواهد بود. برای پیروزی برابر این تیم نیز خود را آماده می‌کنیم. خداراشکر لیگ امسال در مقایسه با فصل پیش جذاب تر شده است و پیش بینی نتایج بازی تا حدودی سخت است به همین دلیل نمی‌توان از حالا گفت برنده دیدارهای پیش رو کدام تیم است.

بیان محمودی اشاره ای هم به رنکینگ جدید تیم ملی فوتبال بانوان ایران داشت و گفت: عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی باعث می‌شود تا در رنکینگ جهانی سقوط کنیم. البته تنها جایگاه مان در رتبه بندی فیفا مهم نیست. نداشتن تیم ملی و بازی‌های دوستانه باعث می‌شود از آماده سازی و به روز بودن دور شویم. این در حالی است که تیم‌های شرق آسیا مدام در حال برگزاری بازی‌های دوستانه و حضور در تورنمنت‌های مختلف هستند. نداشتن بازی‌های تدارکاتی باعث عقب گرد فوتبال بانوان می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها