X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 دی 1396, 12:55
کد خبر: 25216
خبرنگار: HSH
نظرات: 1

فصل پرچالشی را آغاز کردیم

ملکی: پیروزی سپاهان در برابر خیبر نیم فصل خوب‌مان را تکمیل می‌کند

ملکی: پیروزی سپاهان در برابر خیبر نیم فصل خوب‌مان را تکمیل می‌کند ملکی: پیروزی سپاهان در برابر خیبر نیم فصل خوب‌مان را تکمیل می‌کند
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی به نسبت راحتی را در برابر خیبر خرم آباد پیش رو داریم و پیروزی در این دیدار زمینه‌ساز موفقیت ما در پایان نیم فصل می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد؛ غزل ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره دیدار سپاهان برابر خیبر خرم‌آباد در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: فصل پرچالشی را آغاز کردیم و تیم تا حدودی دیر تشکیل شد. با توجه به همین مسئله در 2 بازی سخت نیم فصل نخست آنطور که باید نتیجه نگرفتیم.
وی افزود: البته پس از 2 شکست در برابر تیم‌های خوب لیگ با پیروزی‌هایی که بدست آوردیم تا حدودی 2 شکست را جبران کردیم، بازی با خرم‌آباد تا حدودی برای ما بازی راحتی به شمار می‌رود و پیروزی در این دیدار سبب می‌شود نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشته و به دنبال تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل باشیم.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان درباره افت تیمش در مقطعی از فصل خاطرنشان کرد: پیروزی در دیدار نخست برابر ذوب‌آهن تاثیر بسیاری بر بازیکنان داشت، البته ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و مهره‌های خوبی نیز در اختیار دارد، ذوب‌آهن نیز همانند تیم ما تیمش دیر بسته شد و همین مسئله سبب عدم هماهنگی مناسب بازیکنان آن‌ها شده بود.
وی تصریح کرد: شاکله تیم ما از سال گذشته بود و همین مسئله سبب شد در بازی نخست هماهنگ‌تر باشیم اما مشکلات ابتدای فصل سبب شد تا تیم آنطور که باید هماهنگ نباشد و در 2 دیدار سخت لیگ شکست بخورد، به طور قطع در ادامه و در نیم فصل دوم عملکرد بهتری را به نمایش می‌گذاریم.
ملکی در پاسخ به سوالی درباره شرایط روحی بازیکنان پس از مسائل به وجود آمده در ابتدای فصل و پس از شکست برابر تیم‌های صدر جدول بیان کرد: تیم از نظر بدنی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و خوشبختانه مصدوم هم نداریم، در این راه بازیکنان تلاش بسیاری کردند تا به شرایط ایده‌آل برسیم، شرایط ایده‌آلی که باید ابتدای فصل به آن می‌رسیدیم.
وی گفت: سپاهان حمایت خوبی از تیم داشته و زمانی که تیم در حال منحل شدن بود ما را دور هم جمع کرد، امیدوارم این روحیه و این حمایت روز به روز بیشتر شود تا انگیزه بازیکنان نیز افزایش یافته و بازی به بازی عملکرد قوی تری را نشان دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها