X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 دی 1396, 14:08
کد خبر: 25421
خبرنگار: lark
نظرات: 1

در نیم فصل دوم برای قهرمانی خواهیم جنگید

زمرد سلیمانی: قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان قابل پیش‌بینی نیست

زمرد سلیمانی: قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان قابل پیش‌بینی نیست زمرد سلیمانی: قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان قابل پیش‌بینی نیست
نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان از روز جمعه آغاز خواهد شد و تیم سپاهان اصفهان با کسب ۲۷ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، زمرد سلیمانی بازیکن تیم سپاهان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، پیش از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: امسال یکی از بهترین لیگ های چند سال اخیر را شاهد هستیم، اکثر تیم های حاضر در لیگ قوی هستند و تیم ضعیفی وجود ندارد، حتی تیم هایی که در رده ۱۱-۱۲ قرار دارند هم تیم های خوبی هستند و بازی های خوبی را ارئه می دهند.
بازیکن تیم سپاهان در ادامه با اشاره به اینکه تیم قهرمان مشخص نیست، خاطر نشان کرد: نکته مثبت لیگ امسال این است که تیم قهرمان مشخص نیست و امتیاز های چهار تیم نخست جدول رده بندی جوری است که نمی توان قهرمان را پیش بینی کرد و شاهد لیگ پویایی هستیم.
سلیمانی در ادامه درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد چرا که چیزی را از دست نداده ایم و تنها ۳ امتیاز با تیم صدرنشین بم اختلاف داریم. اگر در دور برگشت رقابت ها بتوانیم برنامه های مربی را در زمین اجرا کنیم و بازی های خوبی را ارئه دهیم، قهرمان خواهیم شد. در نیم فصل دوم برای قهرمانی خواهیم جنگید. هر چهار تیم بالای جدول شانس قهرمانی را دارند و تیمی که از موقعیت ها به خوبی استفاده کند قهرمان می شود.
ملی پوش تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه درباره نبود اردو های تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا تا به امروز بیان کرد: نباید به این موضوع نگاه کنیم که تیم ملی ۲-۳ سال آینده مسابقات مهم را در پیش دارد یا خیر، باید از امروز به فکر بود و ماهی یک یا دو اردو برگزار شود. اصلی ترین تیم هر کشور تیم بزرگسالان است اما در حال حاضر تمرکز بیشتر بر روی تیم های پایه است، تیم بزرگسالان نیز نیاز به برگزاری اردو دارد. ملاک نباید حتما حضور در مسابقات باشد. امیدورام تیم بزرگسالان تشکیل شود، برای حرف داشتن در آسیا نیازمند یک برنامه ریزی بلند مدت هستیم و با ۲-۳ ماه برگزاری اردو به جایی نخواهیم رسید. با توجه به استعداد و توانایی بانوان فوتبالیست اگر یک برنامه بلند مدت داشته باشیم، تیم خوبی خواهیم داشت.
زمرد سلیمانی، دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان که به تازگی در کلاس مربیگری C آسیا حضور داشته است، در این باره اظهار کرد: خداراشکر توانستم در دوره C مربیگری آسیا حضور داشته و مدرک مربیگری را کسب کنم. اگر شرایط در تیم های باشگاهی و ملی فراهم باشد خوشحال می شوم تجربیاتم را در اختیار دروازه بانان قرار دهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها