X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 دی 1396, 09:28
کد خبر: 25542
خبرنگار: khani
نظرات: 0

ممنوعیت اصفهانی برای ثبت تصاویر فوتبال بانوان!

ممنوعیت اصفهانی برای ثبت تصاویر فوتبال بانوان! ممنوعیت اصفهانی برای ثبت تصاویر فوتبال بانوان!
مسئول فوتبال بانوان سازمان لیگ گفت: داشتن آی دی کارت به تنهایی، مجوز عکاسی از مسابقات فوتبال بانوان نیست و رسانه‌های اصفهان نیز باید این موضوع را از طریق حراست اداره‌کل ورزش این استان پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، فوتبال اصفهان از فصل ۹۱-۹۲ و با حضور تیم آینده‌سازان میهن، تیمداری در لیگ برتر فوتبال بانوان را تجربه کرد.

هرچند اخبار نتایج این تیم در سال نخست حضور در لیگ برتر، به جز یکی، دو رسانه از جمله خبرگزاری ایمنا چندان در رسانه‌های دیگر بازتاب پیدا نمی‌کرد، اما این تیم از سال دوم حضور در این مسابقات کم‌کم مورد توجه سایر رسانه‌ها نیز قرار گرفت و توجه عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های اصفهان و حتی کشور به این تیم در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان به اوج خود رسید. فصلی که با تیمداری ذوب‌آهن در لیگ برتر همراه بود و با قهرمانی تیم آینده‌سازان میهن نیز به پایان رسید.

در ادامه، تیم آینده‌سازان میهن منحل شد، اما سپاهان جای خالی این تیم را پر کرد تا هر دو باشگاه اصفهانی نمایندگان خود را مهیای حضور در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان کنند.

هر چند عکاسان مرد اصفهانی در طول سال‌های گذشته و با استفاده از آی دی کارت‌های سازمان لیگ اجازه عکاسی از مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان که با پوشش اسلامی برگزار می‌شود را داشتند، اما از ابتدای فصل جاری این موضوع با چالش‌هایی مواجه شده تا جایی که عکاسان اصفهانی به نشانه اعتراض به این شرایط، دربی فوتبال بانوان اصفهان که جمعه گذشته برگزار شد را تحریم کردند و بانوان عکاس نیز برای همراهی با همکاران خود از حضور در ورزشگاه بهرام عاطف (ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن) خودداری کردند تا عملاً هیچ عکسی از این مسابقه در رسانه‌ها منتشر نشود.

مشکل عکاسان اصفهانی درون استانی است

گلاره ناظمی، مسئول فوتبال بانوان سازمان لیگ در مورد این موضوع به خبرنگار ایمنا گفت: حضور خبرنگاران و عکاسان مرد در مسابقات بانوان ممنوع است، مگر اینکه دارای کارت خبرنگاری مجاز باشند و این موضوع به تأیید حراست اداره ورزش و جوانان استان مربوطه رسیده باشد. مشکل عکاسان اصفهانی نیز درون استانی است که باید این موضوع را از طریق حراست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان رفع کنند و تا زمانی که این موضوع مورد تأیید قرار نگیرد، کاری از دست سازمان لیگ برنمی‌آید.

وی در مورد اینکه این عکاسان در فصول گذشته مسابقات بانوان را پوشش می‌دادند، افزود: همانطور که گفتم حضور آقایان در مسابقات بانوان ممنوع است، به جز عکاس و خبرنگار باشگاه یا سازمان لیگ که دارای کارت خبرنگاری باشند و حراست اداره ورزش و جوانان آنها را تأیید کرده باشد که این، بحث جداگانه‌ای است.

مسئول فوتبال بانوان سازمان لیگ ادامه داد: رسانه‌های اصفهان نیز باید این موضوع را از طریق حراست اداره‌کل ورزش استان خود پیگیری کنند و داشتن آی دی کارت به تنهایی، مجوز عکاسی از مسابقات فوتبال بانوان نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها