X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 دی 1396, 18:52
کد خبر: 25583
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 24

یادداشت؛ یدک کشان نام سپاهان چی می گویند؟

همه از هم حمایت کنند تا سپاهان سقوط کند!

همه از هم حمایت کنند تا سپاهان سقوط کند! همه از هم حمایت کنند تا سپاهان سقوط کند!
آن‌طورها هم دور ذهن نبود، شکست سپاهان در لیگ هفدهم از تازه‌واردهای لیگ...
دست‌کم اگر مسابقات امسالِ «یدکشان نام سپاهان» را دیده باشید دیگر از هیچ شکست و لغزشی شوکه نمی‌شوید. همه انتظارش راداریم. به لطف آقایان این بار قبل از پایان بازی می‌دانستیم عامل شکست سپاهان کجی زمین است و چمن مصنوعی رشت... مابقی دلایل هم سوسول‌بازی است!

احتمالاً اما موج انتقادها بالا می‌رود، تلگرام و اینستاگرام و پی وی پر می‌شود از گلایه‌های هواداری... گوش شنوایی هم هست؟ بله ، انتقادها به مقصد می‌رسد و موج دوم راه می‌افتد. یک گروه ده تا بیست‌نفره شروع می‌کنند به ترتیب از یکدیگر حمایت کنند. حمایت‌هایی شامل: سرمربی از بازیکنان، مدیرعامل از سرمربی، هیئت‌مدیره از مدیرعامل ، آن بالاتری از آن بالایی و الی‌آخر... حتی موردی بود که در پنج سال پنج مصاحبه نداشت! آن هم آمد و حمایت کرد! از که و چه و چرا و به چه علت؟ خدا می‌داند!

چرخه حمایت‌ها آن‌قدر بی‌رحم است که در پایان هوادار می‌شود متهم ردیف اول! بله هوادار از وسط زمین گل خورد... هوادار اشتباه تعویض کرد... هوادار در نقل و انتقالات بنجل خرید! به قول حمید فرخ نژاد اصلاً آن دکل نفت را هم هوادار برد!

در بیست هفته بیست امتیاز! حال ما را اگر بپرسی می‌گوییم: همه‌چیز عالی است، بیست تر از این هم مگر وجود دارد؟ خیالتان راحت؛ هنوز با خطر سقوط پرافتخارترین تیم لیگ ایران به دسته پایین تر 2 امتیاز فاصله است... وای برما، ننگ براین چند خط!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها