X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1396, 22:32
کد خبر: 25636
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 8

از سپاهان نميشه حرف زد !

سپاهان ، روزهاي خوبت کجا رفت؟

سپاهان ، روزهاي خوبت کجا رفت؟ سپاهان ، روزهاي خوبت کجا رفت؟
تيم فوتبال سپاهان در هفته 20 رقابتهاي ليگ برتر در مصاف با تيم سپيد رود رشت ، هشتمين باخت فصل خود را تجربه کرد و در رتبه 12 جدول قرار گرفت . وضعيت بغرنج طلايي پوشان ، آنقدر مشمئز کننده و اسفناک طي شد که حتي مهندس مهر عليزاده ، استاندار استان اصفهان ، که خود چند صباحي مسئوليت کلان ورزش کشور را در اختيار داشت، نامه اي به دکتر سبحاني ، مدير کارخانه فولاد مبارکه ، نوشت، و خواستار توضيح و ورود به ناکامي و شکست هاي تيم سپاهان شد.


گذشته مانند ...
هوادران سپاهان با 5 قهرماني در فوتبال ايران براي ديگر رقبا ، کري خواني را در دستور کار قرار دادند . شکوه و افتخارات زرد پوشان آنقدر رشک بر انگيز بود که حتي شعار معروف " ما حالا حالا ها قهرمانيم " را بر روي سکوها و در کوي برزن هم مي سرودند . اما ، امان از چرخ روزگار که بر عکس بچرخد ... اقتدار و عظمت زرد جامگان به ناگاه افول کرد و همه رشته هاي آنها پنبه شد . نتايج و شکست هاي چند سال اخير سپاهاني ها سبب شد تا گذشته پر افتخار آنها مثل چک برگشتي باطل شود .

انتخابي اشتباه ...
مديريت وقت باشگاه پرطمطراق سپاهان ( اصغر باقريان ) در باغ سبز را نشان عبدالله ويسي داد تا ماه عسل قهرماني با استقلال خوزستان را در نصف جهان بگذرانند . پپ گوارديولاي وطني ، از سير تا پياز زرد جامگان را تغيير داد . تکرار مقام قهرماني در نصف جهان ، عقل و هوش را از سر ويسي بطور کامل ربود . داستان اخراج هادي عقيلي ، برکناري نرم و کنار گذاشتن مهره هاي با تجربه ، بکار گيري بازيکنان جوان و بي نام و نشان در کالبد تيم بزرگي مانند سپاهان ، داستان هفتاد من مثنوي است که از حوصله اين مقال خارج است . اما ، مديريت باشگاه سپاهان ، بي گدار به آب زد در انتخاب سرمربي تيم سپاهان . چرا ؟ چون تيم بزرگ مربي بزرگ مي خواست . کار کردن در تيم سپاهان کمتر از تيمهاي سرخابي پايتخت نشين ها نيست .
بايد انتخاب درست داشته باشي تا فرصت پيدا کني افکارت را ديکته کني وگرنه تيمت هيچگاه تغيير نخواهد کرد . انتخاب مديران باشگاه سپاهان انتخابي اشتباه بود و روزهاي پر افتخار از بدنه باشگاه سپاهان خداحافظي کردند .

چرا نمي شود از سپاهان حرف زد ؟
شکست در دربي 62 اصفهان و باخت در مقابل تيم جادوگر در رشت (سپيد رود ) براي تيفوسي هاي سپاهاني ، انقدر غير قابل هضم بود که مي گفتند از سپاهان حرف نزنيد ! کوه با آن عظمت قدرت حرکت از رتبه هاي پايين جدول را ندارد . براي شير تحقير آميز است که با مرگ موش خودکشي کند . اين چه بلايي است سر تيم محبوبمان در آورديد . در اين مدت چشممان را با اشک سرويس مي کنيم و دايم مي گوييم در هفته هاي آينده وضعيت تيممان روبه راه مي شود . لکن ، زهي خيال باطل .

مقصران چه کساني هستند ؟
براستي يقه کداميک از مديران و اعضاء هيات مديره را بايد بگيريم . سپاهان ، با آن همه هزينه هاي کلان ، مانند پاندول ساعت حرکت مي کند و پيشرفتي ندارد . دلمان ، براي کارگراني که در دماي فارنهايت درجه عرق جبين مي ريزند مي سوزد . به قولي ، رودخانه شهر مان که خشک و بي آب است . هواي کلان شهر اصفهان هم که آلوده است ، تنها دلخوشي مان همين تيم سپاهان بود که عدم سوئ مديريت ها آن را به گوشه رينگ برده اند و در حال ضربه فني آن هستند .

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها