X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 بهمن 1396, 22:27
کد خبر: 25830
خبرنگار: lark
نظرات: 2

تلاش می کنم به صدر جدول گلزنان برسم

موری: برای قهرمانی یکدل و سراسر انگیزه ایم

موری: برای قهرمانی یکدل و سراسر انگیزه ایم موری: برای قهرمانی یکدل و سراسر انگیزه ایم
مهاجم گلزن تیم فوتبال زنان سپاهان پیروزی بر شهرداری بم را برد در یک بازی 6 امتیازی می داند و می گوید او و هم تیمی هایش برای قهرمانی سراسر انگیزه اند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، فروغ موری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری بم و به ثمر رساندن تک گل ۳ امتیازی این بازی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود هر دو تیم برای پیروزی در این بازی انگیزه داشتند. این یک بازی یک مسابقه ۶ امتیازی بود و خدا را شاکرم که توانستیم با همدلی سایر اعضای تیم برنده بازی باشیم.
وی افزود: مصدومانی داریم که نبود آن ها کار را برای تیم سخت می کند با این حال همه بازیکنان یکدل و سراسر انگیزه اند که امسال بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم. مطمئن باشید این روند رو به صعود ادامه پیدا می کند و هدفی جز قهرمانی نداریم.
مهاجم سپاهان گفت: با گلی که برابر شهرداری بم به ثمر رساندم ۲۱ گله شدم و بعد از زهرا قنبری مهاجم شهرداری بم که ۲۴ گل به ثمر رسانده نفر دوم جدول گلزنان هستم و تلاش می کنم به صدر جدول گلزنان برسم گرچه مهاجمان خوبی در لیگ هستند که رقابت با آن ها ساده نیست.
موری تاکید کرد: سپاهان یک باشگاه با برنامه است واز حالا برای سال آینده در حال برنامه ریزی است. در سپاهان همه چیز ایده آل است و جا دارد که تشکر ویژه از مسئولان باشگاه سپاهان به دلیل پشتیبانی بسیار خوبی که از تیم فوتبال زنان داشته اند داشته باشم.
وی ادامه داد: بدون شک ، موفقیت یک تیم در سایه همدلی و همکاری همه اجزای باشگاه صورت می گیرد و یک تیم برای رسیدن به موفقیت باید به خوبی مورد پشتیبانی قرار گیرد که این حمایت را از سوی مجموعه مدیریتی باشگاه سپاهان به خوبی حس می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها