X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 بهمن 1396, 22:50
کد خبر: 25831
خبرنگار: lark
نظرات: 3

نباید در خانه امتیاز از دست بدهیم

شهبازی: برای شکست شهرداری بم هم قسم شده بودیم

شهبازی: برای شکست شهرداری بم هم قسم شده بودیم شهبازی: برای شکست شهرداری بم هم قسم شده بودیم
سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان با بیان این که برای شکست شهرداری بم هم قسم شده بودیم تاکید کرد تیمش نباید در اصفهان به تیمی امتیاز بدهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سمیه شهبازی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان پس از پیروزی ارزشمند خانگی تیمش برابر شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال زنان اظهار کرد: در هفته ای که گذشت هم قسم شده بودیم که هم انتقام شکست بازی رفت را در بم از حریف بگیریم وهم با پیروزی در کورس قهرمانی بمانیم که خوشبختانه به همت همه این هدف محقق شد.
وی افزود: در نیمه اول آن ها موقیت های خوبی داشتند و ما هم صاحب چند موقعیت شدیم اما در ابتدای نیمه دوم و درست در زمانی به گل رسیدیم که زمان مناسبی برای گل خوردن نیست و همین مسئله کار را برای تیم شهرداری بم دشوار کرد.
سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان گفت: می دانستیم که شهرداری بم در صورت دریافت گل شاکله خود را از دست می دهد و در عمل هم همین اتفاق رخ داد و آن ها پس از دریافت گل رو به بازی مستقیم می آورند و بی نظمی آن ها پس از گل ، به سود تیم ما بود.
شهبازی عنوان کرد: خوشحالم که با این پیروزی ، بازی رفت در بم را به فراموشی سپردیم گرچه شکست ما در بم بیشتر به دلیل اشتباهات فردی رخ داده بود. تیم ما کامل نبود اما شرایط خوبی داریم. مریم رهیده را بعد از مدت ها ۹۰ دقیقه کامل در میدان داشتیم گرچه هنوز مصدومیت وی به طور کامل بهبود پیدا نکرده و افسانه اقبال را هم نداریم.
وی تاکید کرد: ما سعی می کنیم به این روند رو به رشد ادامه دهیم. بازی با شهرداری بم یکی از مهم ترین بازی های ما در نیم فصل دوم بود و خوشبختانه بازی با رقبای دیگر جز راه یاب ملل سنندج در زمین خودمان است. ما باید در بازی های خانگی هم پیروز شویم و این کلید موفقیت ما خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها