X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 بهمن 1396, 13:36
کد خبر: 25839
خبرنگار: lark
نظرات: 1

می‌خواهیم روحیه بخش باشگاه باشیم در این روزهای سخت

فرهمند: امیدوارم دوباره بتوانیم به قهرمانی برسیم

فرهمند: امیدوارم دوباره بتوانیم به قهرمانی برسیم فرهمند: امیدوارم دوباره بتوانیم به قهرمانی برسیم
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تلاش می‌کنیم با نتایج خوبی که می‌گیریم در این روزهای سختی که باشگاه و تیم فوتبال آقایان سپاهان دارند روحیه بخش و شاد کننده دلهای هواداران پرشور سپاهان باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، الهام فرهمند در گفت وگو با خبرورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص بازی روز گذشته تیمش در مقابل شهرداری بم که با تک گل فروغ موری به پایان رسید، اظهار کرد: بازی سختی بود. پیش بینی چنین بازی سنگین و پربرخوردی را داشتیم. در طول هفته مربیان و کادر فنی تیم با تدابیری که اندیشیده بودند و تمرینات که داشتیم سعی در ارائه بازی خوب در این میدان بودیم که خوشبختانه با عملکرد خوبی در مقابل تیم شهرداری بم در زمین داشتیم توانستیم به نتیجه برسیم هر چند موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که نتوانستیم از آن به خوبی استفاده کنیم.
وی افزود: درست است که شروع خوبی نداشتیم اما از 15 دقیقه انتهایی نیمه اول توانستیم روند بازی را در دست بگیریم و شروع به فشار آوردن به تیم شهرداری بم کنیم و در همان دقایق اولیه نیمه دوم به گل برسیم و در ادامه بازی را مدیریت کنیم. شهرداری بم از بازیکنان ملی پوش و خوبی استفاده می‌کند که در کار تیمی بسیار خوب هستند و در بازی روز گذشته نیز سعی داشتند با پاسکاری های زیادی به دروازه ما برسند.
وی در خصوص نقش همدلی بازیکنان برای پیروزی در این بازی گفت: همدلی و در خدمت بودن تیم به نظر من مساله بسیار مهمی است، یک تیم تا زمانی که همدل نباشد حتی اگر بهترین موقعیت‌ها را داشته باشد، نمی‌تواند نتیجه بگیرد. بچه‌های ما نشان دادند با همدلی و دوستی که دارند، می‌توانند به نتیجه برسند. امیدوارم دوباره بتوانیم به قهرمانی برسیم. دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم در بازی مقابل شهرداری بم بسیار خوب بودند و این پیروزی را تقدیم باشگاه می‌کنیم و هواداران سپاهان که این روزها با توجه به نتایج تیم فوتبال آقایان حال روز خوبی ندارند. ما سعی می‌کنیم با نتایج خوبی که به دست می‌آوریم دل هواداران را شاد کنیم و روحیه‌ای باشیم برای باشگاه و هوادران سپاهان که همیشه در هر شرایطی حامی ما بودند.
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان حضور جامعه رسانه را برای پوشش بازی‌های فوتبال بانوان تاکید کرد: من فکر می‌کنم حضور رسانه‌ها بسیار مثمر ثمر بود، از همان ابتدای بازی که بازیکنان دیدند خبرنگاران و عکاسان برای حمایت آمدند یک قوت قلبی بود و با انگیزه بیشتر بازی کردند. من نمی‌دانم از قبل چه مشکلاتی برای عدم ورود بود، اما اینکه اجازه دهند عکاسان و رسانه‌ها برای پوشش مسابقات ما بیایند و کمک کنند به بیشتر دیده شدن مسابقات بانوان خیلی خوب است. این مساله حتی در ارتقاء عملکرد بازیکنان نیز می‌تواند تأثیر گذار باشد. تا زمانی که ما دیده نشویم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و اسپانسری به سمت ما نمی‌آید. اصحاب رسانه حتی می‌توانند در اسپانسرینگ تیم‌های بانوان کمک شایانی داشته باشند از نظر روحیه که دیگر هیچ.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها